10-06-2012, 12:07
(09-06-2012, 22:09)sirius98 napisał(a): A czy czasem założenie takiego wyłącznika na którąś z pomp nie będzie powdowało jakiś komunikatów błędów w VAGu?
Kiedyś w maluchu montowałem taki immobilizer czy alarm (nie pamiętam który z nich miał taką opcję i jak to się nazywało ???) że przy przekręcaniu kluczyka musiałem dotkąć ściśle określoną śrubkę w samochodzie (odpowiednio podłączoną) trzymając jednoczesnie metalowy punkt w kluczyku. Powodowało to zamknięcie obwodu przez ciało człowieka i dopiero wtedy można było zapalać. Oczywiście nie chodzi o to że przez ciało człowieka płynął prąd powodujący migotanie przedsionków ale o tzw "dotyk" wystarczył żeby immobilizer zamknął obwód. Działało to bez problemu kilka lat. Ciekawa sprawa. Tutaj też można by coś takiego zrobić.
Ma ktoś może schemat elektryczny silnika 1.9 TDI z tymi pompami żeby zapoznać się gdzie tu się "wczesniej" podłączyć aby nie ciągnąć zbyt daleko kabli.
Mój ojciec miał to w audi 80 założył to jak ją kupił czyli w 1993. Pamiętam, że jak coś nie chciała zapalić ślinił palce niczym dotykał tej ukrytej śrubki. Pamiętam to do dziś i śmiać mi się chce jak sobie przypomnę. Ale zabezpieczenie na tamte czasy był niezłe.