22-11-2016, 20:25
Miałem podobną sytuację kiedyś w passacie. Wspomaganie w jedną stronę działało poprawnie a w drugą trzeba było przełamać taki początkowy nieiwelki opór i później szło jak trzeba.
Po kilku machnięciach kierownicą prawo - lewo, ten opór stawał się praktycznie niewyczuwalny (zanikał), po jakimś czasie wracał.
Podmiana pompy nic nie dawała, dopiero inna maglownica rozwiązała sprawę. Poodbno problem leżał w zaworkach w maglownicy ale nie rozbierałem tego.
Po kilku machnięciach kierownicą prawo - lewo, ten opór stawał się praktycznie niewyczuwalny (zanikał), po jakimś czasie wracał.
Podmiana pompy nic nie dawała, dopiero inna maglownica rozwiązała sprawę. Poodbno problem leżał w zaworkach w maglownicy ale nie rozbierałem tego.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.