27-01-2016, 21:06
Witam
Dziś, po zrobieniu jakiś 200km zajechałem na stację benzynową. Po uruchomieniu silnika, zauważyłem zwiększone opory kręcenia kierownicą. Okazało się, że siadło wspomaganie.
Pompa nie wyje, płynu w zbiorniczku raczej nie ubyło (było co prawda minimum, nie jestem w stanie porównać czy wcześniej było więcej). Może jakiś zawór? Wspomagania praktycznie nie ma, może przez chwilę był okres przejsciowy...
Gdzie w pierwszej kolejności sprawdzać przyczynę? Pompa czy maglownica?
Jeśli już pompa, to do V6 2001 rok jakie pompy podejdą? Od jakiego samochodu jeszcze podpaduje? Pompa jest na pasku wieloklinowym dwustronnym.
Dziś, po zrobieniu jakiś 200km zajechałem na stację benzynową. Po uruchomieniu silnika, zauważyłem zwiększone opory kręcenia kierownicą. Okazało się, że siadło wspomaganie.
Pompa nie wyje, płynu w zbiorniczku raczej nie ubyło (było co prawda minimum, nie jestem w stanie porównać czy wcześniej było więcej). Może jakiś zawór? Wspomagania praktycznie nie ma, może przez chwilę był okres przejsciowy...
Gdzie w pierwszej kolejności sprawdzać przyczynę? Pompa czy maglownica?
Jeśli już pompa, to do V6 2001 rok jakie pompy podejdą? Od jakiego samochodu jeszcze podpaduje? Pompa jest na pasku wieloklinowym dwustronnym.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.