17-10-2011, 18:45
jako że to mój pierwszy post, to na początku sie przywiatam -Witajcie...
podczas kręcenia kierownicą słychać wycie - chyba to jest wycie pompy wspomagania
gdy płyn w układzie wspomagania jest zimny to na wolnych obrotach dzwięk jest mniej natarczywy ale po nagrzaniu się silnika mocniej slychać wycie - jednocześnie siła wspomagania jest mniejsza
na wolnych obrotach kierownicą ciężko się kręci ale wystarczy że będę trzymał obroty silnika około 1500RPM to pompy już prawie nie słychać i wspomaganie działa znacznie mocniej
moje pytanie jest następujące - czy takie pompy sie regeneruje i czy jest to opłacalne? czy odrazu szukać innej pompy?
pozatym nie mam zbytnio czasu na zabawe z rozkręcaniem osłony pod silnikiem i lookaniem na nr seryjny
może ktoś mi takowy nr podać ?
pozatym czy musze szukać pompy akurat do mojego modelu czy pompy były takie same w innych modelach aut?
autko to SHARAN 2.8 V6 204 KM manual 2000/2001 rok
p.s.: płynu napewno nie brakuje ...
podczas kręcenia kierownicą słychać wycie - chyba to jest wycie pompy wspomagania
gdy płyn w układzie wspomagania jest zimny to na wolnych obrotach dzwięk jest mniej natarczywy ale po nagrzaniu się silnika mocniej slychać wycie - jednocześnie siła wspomagania jest mniejsza
na wolnych obrotach kierownicą ciężko się kręci ale wystarczy że będę trzymał obroty silnika około 1500RPM to pompy już prawie nie słychać i wspomaganie działa znacznie mocniej
moje pytanie jest następujące - czy takie pompy sie regeneruje i czy jest to opłacalne? czy odrazu szukać innej pompy?
pozatym nie mam zbytnio czasu na zabawe z rozkręcaniem osłony pod silnikiem i lookaniem na nr seryjny
może ktoś mi takowy nr podać ?
pozatym czy musze szukać pompy akurat do mojego modelu czy pompy były takie same w innych modelach aut?
autko to SHARAN 2.8 V6 204 KM manual 2000/2001 rok
p.s.: płynu napewno nie brakuje ...