08-10-2014, 16:05
Witajcie. Wlasnie odebralem auto od mechanika po wymianie rozrzadu ... Zaplacilem 400PLN i bardzo sie ucieszylem ze malo. Pojechalem w trase i w Warszawie padła pompa wspomagania.
Musialem zjechac do warsztatu no i na szybko okazało sie ze padło łozysko od pompy wiec oddali ja do regeneracji. Za regeneracje oraz wymiane pompy krzykneli 580PLN. Twierdza ze sa przecieki na maglownicy i tez by trzeba ja zregenerowac a za te przyjemnosc zazyczyli sobie dodatkowe 1000PLN.
Dodatkowo okazało sie ze jest wedlug nich luz na drazku kierowniczym i oslona na maglownicy zerwana. Wymienia mi to za 200PLN
No i zalamka u mnie totalna bo jakos strasznie duzo to wszystko. mam pytanie o pomoc. Po pierwsze czy te ceny ktore w warsztacie mi podali to sa przyzwoite, czy znacznie naciagane?
No i czy znacie jakis forumowy przyzwoity warsztat w rejonach warszawy co by dobrze zaopiekował sie moim Szarikiem? To nowy nabytek moj i bardzo go polubilem ale jakos po dwoch tygodniach od zakupu wychodza takie rozne sprawy ze sie przestraszylem. Pomocy drodzy wielbiciele Szarikow.
Musialem zjechac do warsztatu no i na szybko okazało sie ze padło łozysko od pompy wiec oddali ja do regeneracji. Za regeneracje oraz wymiane pompy krzykneli 580PLN. Twierdza ze sa przecieki na maglownicy i tez by trzeba ja zregenerowac a za te przyjemnosc zazyczyli sobie dodatkowe 1000PLN.
Dodatkowo okazało sie ze jest wedlug nich luz na drazku kierowniczym i oslona na maglownicy zerwana. Wymienia mi to za 200PLN
No i zalamka u mnie totalna bo jakos strasznie duzo to wszystko. mam pytanie o pomoc. Po pierwsze czy te ceny ktore w warsztacie mi podali to sa przyzwoite, czy znacznie naciagane?
No i czy znacie jakis forumowy przyzwoity warsztat w rejonach warszawy co by dobrze zaopiekował sie moim Szarikiem? To nowy nabytek moj i bardzo go polubilem ale jakos po dwoch tygodniach od zakupu wychodza takie rozne sprawy ze sie przestraszylem. Pomocy drodzy wielbiciele Szarikow.