witam ponownie.
płyn dolany-nie pomogło.
wziąłem żonkę żeby kręciła mi kierownicą na postoju a ja słuchałem skąd dochodzą dziwne dźwięki.
i okazuje się że z napinacza.
na wolnych obrotach jak zaczyna kręcić kierownicą to napinacz zaczyna bardziej "wibrować" i hałasować , a jak doda się lekko gazu to się uspokaja.
teraz pytanie.
wymiana paska czy napinacza?
i czy w ogóle oprócz napinacza hydraulicznego jest jeszcze inny system napinania?
ponawiam pytanie.
jest jakaś regulacja napinacza czy tylko wymiana?
jak sprawdzić ręcznie czy napinacz jest sprawny?
płyn dolany-nie pomogło.
wziąłem żonkę żeby kręciła mi kierownicą na postoju a ja słuchałem skąd dochodzą dziwne dźwięki.
i okazuje się że z napinacza.
na wolnych obrotach jak zaczyna kręcić kierownicą to napinacz zaczyna bardziej "wibrować" i hałasować , a jak doda się lekko gazu to się uspokaja.
teraz pytanie.
wymiana paska czy napinacza?
i czy w ogóle oprócz napinacza hydraulicznego jest jeszcze inny system napinania?
ponawiam pytanie.
jest jakaś regulacja napinacza czy tylko wymiana?
jak sprawdzić ręcznie czy napinacz jest sprawny?