Kolego patrząc na to foto:
http://www.vagcat.com/p/B121/145810.png
1. Odkręcasz śrubę nr 16 poluźniając pasek, który trzeba zdjąć.
2. Zdjąć opaskę i wąż z dopływu płyniu.
3. Następnie kolejne śruby nr 2, 11 i 2 bodajże max 3-4 śruby (będzie widać które trzymają samą pompę)
4. Wyjąć pompę (nie raz trzeba lekko puknąć by się wysunęła i po sprawie).
5. Założyć nową i cieszyć się dalej z lekkiej i przyjemnej jazdy
Ogólnie z 1h pracy i cała przyjemność po Twojej stronie, a kupując pompę szukaj po prostu od vw pompę z kołem bliżej pompy lub odsadzone dalej taka jest różnica jak poniżej na foto:
http://www.czesci24.pl/zdjecia/czesci/C124PI0155965.jpg dalej od pompy
http://www.czesci24.pl/zdjecia/czesci/C1...001965.jpg bliżej pompy
http://www.vagcat.com/p/B121/145810.png
1. Odkręcasz śrubę nr 16 poluźniając pasek, który trzeba zdjąć.
2. Zdjąć opaskę i wąż z dopływu płyniu.
3. Następnie kolejne śruby nr 2, 11 i 2 bodajże max 3-4 śruby (będzie widać które trzymają samą pompę)
4. Wyjąć pompę (nie raz trzeba lekko puknąć by się wysunęła i po sprawie).
5. Założyć nową i cieszyć się dalej z lekkiej i przyjemnej jazdy
Ogólnie z 1h pracy i cała przyjemność po Twojej stronie, a kupując pompę szukaj po prostu od vw pompę z kołem bliżej pompy lub odsadzone dalej taka jest różnica jak poniżej na foto:
http://www.czesci24.pl/zdjecia/czesci/C124PI0155965.jpg dalej od pompy
http://www.czesci24.pl/zdjecia/czesci/C1...001965.jpg bliżej pompy