A ja już po wymianie maglownicy.
Właśnie na regenerowaną z w/w Kożuchowa.
Z tym że jest problem: po montażu (montaż u mnie, przesłali mi kurierem) nie dało się ustawić kierownicy.
Jak kierownica była OK to nie zgadzało się z obrotami na czujniku położenia steru i nie załączało ESP i ASR. Więc z komputerem podpiętym na stałe, ustaliliśmy właściwe położenie steru i właściwe położenie kół - okazało się że tylko jedno jest akceptowane przez system, inaczej czujniki odłączały jakieś systemy.
Po bólach i próbach ustaliliśmy położenie, maglownica zamontowana ale nie da się wyrównać idealnie kierownicy i samochód ma mocniejszy skręt w lewo niż w prawo - o jakieś 1/3 obrotu steru.
Przy okazji trze o wahacz lub nadkole.
Diagnoza - maglownica została źle zmontowana na stole.
Dzwoniąc do wspomnianego Kożuchowa: "...to niemożliwe ! nasi pracownicy są nieomylni ! widocznie miał pan nieoryginalny układ kierowniczy !...itd...itp..."
Jak zejdą lody i śniegi pojadę do tego Kożuchowa i niech mi to wymontują i zamontują sami. Bo moim zdaniem i kilku doświadczonych mechaników nie da się tej maglownicy zamontować inaczej, ponieważ albo zbuntuje się komp i wywali czujniki położenia steru i kół, albo zerwiemy taśmę w kierownicy.
Jest też jedno obejście tego problemu (chyba) poprzez skrócenie jednego z drążków kierowniczych - ale uważam że to było już mega nieprofesjonalne i na to się nie zgadzam.
Kożuchów ! Jadę do Ciebie !
P.S. ...jeśli ktoś ma pomysł co jeszcze mogliśmy spier...ić to proszę o uwagi.
Właśnie na regenerowaną z w/w Kożuchowa.
Z tym że jest problem: po montażu (montaż u mnie, przesłali mi kurierem) nie dało się ustawić kierownicy.
Jak kierownica była OK to nie zgadzało się z obrotami na czujniku położenia steru i nie załączało ESP i ASR. Więc z komputerem podpiętym na stałe, ustaliliśmy właściwe położenie steru i właściwe położenie kół - okazało się że tylko jedno jest akceptowane przez system, inaczej czujniki odłączały jakieś systemy.
Po bólach i próbach ustaliliśmy położenie, maglownica zamontowana ale nie da się wyrównać idealnie kierownicy i samochód ma mocniejszy skręt w lewo niż w prawo - o jakieś 1/3 obrotu steru.
Przy okazji trze o wahacz lub nadkole.
Diagnoza - maglownica została źle zmontowana na stole.
Dzwoniąc do wspomnianego Kożuchowa: "...to niemożliwe ! nasi pracownicy są nieomylni ! widocznie miał pan nieoryginalny układ kierowniczy !...itd...itp..."
Jak zejdą lody i śniegi pojadę do tego Kożuchowa i niech mi to wymontują i zamontują sami. Bo moim zdaniem i kilku doświadczonych mechaników nie da się tej maglownicy zamontować inaczej, ponieważ albo zbuntuje się komp i wywali czujniki położenia steru i kół, albo zerwiemy taśmę w kierownicy.
Jest też jedno obejście tego problemu (chyba) poprzez skrócenie jednego z drążków kierowniczych - ale uważam że to było już mega nieprofesjonalne i na to się nie zgadzam.
Kożuchów ! Jadę do Ciebie !
P.S. ...jeśli ktoś ma pomysł co jeszcze mogliśmy spier...ić to proszę o uwagi.
Alhambra Allrad Sport 1,9 TDI 4Motion
Subaru Justy 1,3 4WD 1996 (do zabawy )
Subaru Justy 1,3 4WD 1996 (do zabawy )