Czy ma ktoś schemat układu wspomagania z opisem? Konkretnie chodzi mi o to, gdzie jest dławik - w pompie czy w maglownicy?
Dlaczego pytam. Zrobiłem test na wolnych obrotach (żeby wyeliminować wzrost wydajności) - na postoju wspomaganie działa prawidłowo. Ale wystarczy że koła zaczną się kręcić i natychmiast przy skręcaniu bije w kierownicę. Tak jakby spadek oporu skręcania powodował nadmiar mocy i wywoływał pulsowanie. Dlatego pytam o dławik. Może to on uległ jakiemuś uszkodzeniu i powoduje takie cyrki. Nie mam raczej ochoty wysyłać całego układu do regeneracji.
Dlaczego pytam. Zrobiłem test na wolnych obrotach (żeby wyeliminować wzrost wydajności) - na postoju wspomaganie działa prawidłowo. Ale wystarczy że koła zaczną się kręcić i natychmiast przy skręcaniu bije w kierownicę. Tak jakby spadek oporu skręcania powodował nadmiar mocy i wywoływał pulsowanie. Dlatego pytam o dławik. Może to on uległ jakiemuś uszkodzeniu i powoduje takie cyrki. Nie mam raczej ochoty wysyłać całego układu do regeneracji.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)