No, w mk1 było łatwiej pod tym względem, sam się zdziwiłem jak okazało się, że tu mam osuszacz zintegrowany.
Edit: teraz tak szukam info o nim i wystarczy wymienić sam wkład, dekiel + posmarować smarem litowym bo korozja tam się pojawia i żaden Helmut w 2001 nie wpadł na pomysł, żeby to smarem zapaćkać, dopiero chyba od 2002 to robili. http://translate.google.com/translate?sl...ift-253157
Edit2: Sprawdziłem teraz i okazało się, że po odpaleniu klimy obie rurki mają temp otoczenia, zarówno HP jak i LP. Sprężarka padnięta? Ten zawór w niej czy co? Przecież rurka od hp powinna się zrobić ciepła? Testowałem z 5 min i nic się nie zmieniła jej temp. WTF?
Edit: teraz tak szukam info o nim i wystarczy wymienić sam wkład, dekiel + posmarować smarem litowym bo korozja tam się pojawia i żaden Helmut w 2001 nie wpadł na pomysł, żeby to smarem zapaćkać, dopiero chyba od 2002 to robili. http://translate.google.com/translate?sl...ift-253157
Edit2: Sprawdziłem teraz i okazało się, że po odpaleniu klimy obie rurki mają temp otoczenia, zarówno HP jak i LP. Sprężarka padnięta? Ten zawór w niej czy co? Przecież rurka od hp powinna się zrobić ciepła? Testowałem z 5 min i nic się nie zmieniła jej temp. WTF?
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce