Ale to jest schemat do klimatyzacji manualnej, a on ma climatronic.
Przeanalizujmy to na przykładzie przedniej dmuchawy:
Bezpiecznik nr.22 30A twierdzisz że jest sprawny.
Podaje on prąd na styk nr.18 sterownika climatronica (przewód czerwono-biały, bodajże niebieska wtyczka)
i na silnik dmuchawy styk nr.2 (przewód czerwono-biały)
dalej stykiem nr.1 silnika dmuchawy (przewód czarno-czerwony)
na styk nr.20 ster. climatronica (przewód czarno czerwony)
i na styk nr.2 opornicy (przewód czarno-czerwony) którą wymieniłeś.
sprawdź czy jest masa na opornicy styk nr.3 przewód oczywiście brązowy
A dalej to jest zagwozdka, ponieważ opornicą steruje climatronic (styk nr.7 przewód biało-niebieski) tyle że nie wiem w jaki sposób. Chyba na zasadzie różnicy napięcia, ale czy na pewno.
Sprawdzaj miernikiem napięcie na styku nr.1 opornicy przewód biało-niebieski, jednocześnie zmieniając bieg wiatraka i napisz co się dzieje.
Chociaż podejrzenie pada na panel bo niby jakim cudem padły by obydwa nawiewy.
Wyczytałem też coś takiego:
"Nieprawidłowe kodowanie prowadzi do niedopasowania stopnia dmuchawy"
Pytanie czy podczas zwarcia mógł się rozkodować sterownik?
Przeanalizujmy to na przykładzie przedniej dmuchawy:
Bezpiecznik nr.22 30A twierdzisz że jest sprawny.
Podaje on prąd na styk nr.18 sterownika climatronica (przewód czerwono-biały, bodajże niebieska wtyczka)
i na silnik dmuchawy styk nr.2 (przewód czerwono-biały)
dalej stykiem nr.1 silnika dmuchawy (przewód czarno-czerwony)
na styk nr.20 ster. climatronica (przewód czarno czerwony)
i na styk nr.2 opornicy (przewód czarno-czerwony) którą wymieniłeś.
sprawdź czy jest masa na opornicy styk nr.3 przewód oczywiście brązowy
A dalej to jest zagwozdka, ponieważ opornicą steruje climatronic (styk nr.7 przewód biało-niebieski) tyle że nie wiem w jaki sposób. Chyba na zasadzie różnicy napięcia, ale czy na pewno.
Sprawdzaj miernikiem napięcie na styku nr.1 opornicy przewód biało-niebieski, jednocześnie zmieniając bieg wiatraka i napisz co się dzieje.
Chociaż podejrzenie pada na panel bo niby jakim cudem padły by obydwa nawiewy.
Wyczytałem też coś takiego:
"Nieprawidłowe kodowanie prowadzi do niedopasowania stopnia dmuchawy"
Pytanie czy podczas zwarcia mógł się rozkodować sterownik?