26-05-2012, 21:19
Powiem Ci tak: wklejanie postów tej samej trasi lub podobnej jest niedozwolone! Jeszcze dodam ze na forum OAKP to scigam rowno a na ACC to pewnie nawet nie zdążyłbym zareagować jak juz dostałbyś conajmniej jedno ostrzeżenie. Na coupe jedziemy równo i nie ma zmiłuj.
Co do temperatury to nie sprawdzalem jak to wyglada w SGA ale zazwyczaj schodzi do mniejwiecej do 4-7 stopni w innych autach jakie sprawdzalem. Duzo zalezy od temp zewnetrznej oraz nagrzania auta wewnatrz. Dobrze jest przemyc nawet szlaufem ogrodowym skraplacz ( ja odrazu myje IC). Naprawialem juz klimy gdzie wylaczala sie a niby byla sprawna, przeżylem juz przypadki gdzie skraplacz był tak zasyfiony ze wygladal jak dywan. Mialem tez przypadek ze klima niby chlodzi ale powietrze slabo leci a okazalo sie ze parownik poprostu zamarzł tak ze sie wytworzył lud na nim i blokowal przeplyw powietrza. Tak wiec chyba juz mnie nic nie zdziwi. Może tez byc tak ze uklad jest szczelny, odpowiednia ilosc czynnika, wszystko sie załacza poprawnie(kompresor) a chlodzenie jakieś słabe. Co sie okazalo zawór rozprezny siadl i byl w pozycji połotwartej. Gaz sobie latał po ukladzie w koło nie ulegajac rozprezeniu i nie studziło parownika. Kazde urządzenie ma prawo sie zepsuć.
Co do temperatury to nie sprawdzalem jak to wyglada w SGA ale zazwyczaj schodzi do mniejwiecej do 4-7 stopni w innych autach jakie sprawdzalem. Duzo zalezy od temp zewnetrznej oraz nagrzania auta wewnatrz. Dobrze jest przemyc nawet szlaufem ogrodowym skraplacz ( ja odrazu myje IC). Naprawialem juz klimy gdzie wylaczala sie a niby byla sprawna, przeżylem juz przypadki gdzie skraplacz był tak zasyfiony ze wygladal jak dywan. Mialem tez przypadek ze klima niby chlodzi ale powietrze slabo leci a okazalo sie ze parownik poprostu zamarzł tak ze sie wytworzył lud na nim i blokowal przeplyw powietrza. Tak wiec chyba juz mnie nic nie zdziwi. Może tez byc tak ze uklad jest szczelny, odpowiednia ilosc czynnika, wszystko sie załacza poprawnie(kompresor) a chlodzenie jakieś słabe. Co sie okazalo zawór rozprezny siadl i byl w pozycji połotwartej. Gaz sobie latał po ukladzie w koło nie ulegajac rozprezeniu i nie studziło parownika. Kazde urządzenie ma prawo sie zepsuć.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.