Witam.
Przekaźnik od klimatyzacji w tym modelu ma najczęściej numer 430 ale może być też 437 czy też 454, bodajże w zależności od konfiguracji ogrzewania postojowego/dogrzewacza, trzeba sprawdzić na półeczce z przekaźnikami jaki się ma. Reakcja silnika ewidentnie wskazuje, że kompresor stawia za duży dla niego opór, co może być spowodowane zbyt dużym wzrostem ciśnienia w układzie, jeżeli dzieje się to tylko w upalne dni, o czym pisał kolega DDiablo (nie ma tu znaczenia, że ilość czynnika jest prawidłowa), bo np. zasyfiony skraplacz jest bądź zapchany osuszacz, a może po prostu sprzęgło elektromagnetyczne (jego łożyskowanie)/kompresor się przyciera.
Pozdrawiam
Przekaźnik od klimatyzacji w tym modelu ma najczęściej numer 430 ale może być też 437 czy też 454, bodajże w zależności od konfiguracji ogrzewania postojowego/dogrzewacza, trzeba sprawdzić na półeczce z przekaźnikami jaki się ma. Reakcja silnika ewidentnie wskazuje, że kompresor stawia za duży dla niego opór, co może być spowodowane zbyt dużym wzrostem ciśnienia w układzie, jeżeli dzieje się to tylko w upalne dni, o czym pisał kolega DDiablo (nie ma tu znaczenia, że ilość czynnika jest prawidłowa), bo np. zasyfiony skraplacz jest bądź zapchany osuszacz, a może po prostu sprzęgło elektromagnetyczne (jego łożyskowanie)/kompresor się przyciera.
Pozdrawiam