Witam.
Zdjęcia żadnego nie widać, a więc nie wiemy w którym punkcie sprawdzałeś rurki, bo nie wszędzie między nimi występuje duża różnica temperatury . Ale mniejsza o to, byłeś u kogoś, kto nabił Ci klimatyzacje i co nie sprawdził jakie jest ciśnienie na wysokim i niskim i jak się zachowują, jak zachowuje się sprężarka, zawór rozprężny, skraplacz, parownik, przecież bez tego nie można żadnej diagnozy postawić. Przy klimatyzacji te same objawy mogą powodować różne rzeczy, a sprawdzanie wszystkiego, tylko dlatego, że ktoś miał podobny objaw, bez rzetelnej diagnostyki narazi Cię na niepotrzebne koszty. Teoretycznie z tego co piszesz, układ jest pełen i szczelny więc można pokusić się o sprawdzenie vag-iem ciśnień w układzie i sprawdzić organoleptycznie temperaturę rurek przy kompresorze, zaworze rozprężnym, skraplaczu i parowniku ale i tak to nie zastąpi diagnostyki z podpiętymi manometrami i obserwacją zachowań ciśnień. Jeśli chcesz działać po omacku to zacznij od zaworu rozprężnego.
Pozdrawiam
Zdjęcia żadnego nie widać, a więc nie wiemy w którym punkcie sprawdzałeś rurki, bo nie wszędzie między nimi występuje duża różnica temperatury . Ale mniejsza o to, byłeś u kogoś, kto nabił Ci klimatyzacje i co nie sprawdził jakie jest ciśnienie na wysokim i niskim i jak się zachowują, jak zachowuje się sprężarka, zawór rozprężny, skraplacz, parownik, przecież bez tego nie można żadnej diagnozy postawić. Przy klimatyzacji te same objawy mogą powodować różne rzeczy, a sprawdzanie wszystkiego, tylko dlatego, że ktoś miał podobny objaw, bez rzetelnej diagnostyki narazi Cię na niepotrzebne koszty. Teoretycznie z tego co piszesz, układ jest pełen i szczelny więc można pokusić się o sprawdzenie vag-iem ciśnień w układzie i sprawdzić organoleptycznie temperaturę rurek przy kompresorze, zaworze rozprężnym, skraplaczu i parowniku ale i tak to nie zastąpi diagnostyki z podpiętymi manometrami i obserwacją zachowań ciśnień. Jeśli chcesz działać po omacku to zacznij od zaworu rozprężnego.
Pozdrawiam