Oczywiście też racja, tylko akurat nie słyszałem o takich problemach w firmach "lepszych", a często słyszałem podobne przypadki o tych z średnio-nieskiej półki.
Przykładowo znajomy miał w Peugeocie 206 klocki Delphi ... pomijam fakt że auto nie hamowało na tym, to do tego były tak twarde że zniszczyły tarcze ... jeździł, jeździł a klocka nie ubywało. Kupił nowe klocki i tarcze ( mimo że starego klocka było z 70% ) i nagle nie ten hamulec, nie to auto.
Co do ATE + EBC to jest to sprawdzony zestaw i nic się nie stanie. Sam zresztą tak jeżdżę. Jak i parę osób przede mną od których o tym usłyszałem.
( Nawiasem mówiąc ATE + EBC Green Staff - to też świetne połączenie )
Jak pisałem wyżej, firmy z trochę wyższej półki raczej nie mogą sobie pozwolić na takie odskoki .. tzn twarde klocki itd. Jednak racja że nie można też np. kupić "b.dobrych - drogich tarcz", a wybrać klocki firmy krzak bo potem...
Mówiąc o "EBC" mam na myśli oczywiście EBC Ultimax ( czarne )...
Przykładowo znajomy miał w Peugeocie 206 klocki Delphi ... pomijam fakt że auto nie hamowało na tym, to do tego były tak twarde że zniszczyły tarcze ... jeździł, jeździł a klocka nie ubywało. Kupił nowe klocki i tarcze ( mimo że starego klocka było z 70% ) i nagle nie ten hamulec, nie to auto.
Co do ATE + EBC to jest to sprawdzony zestaw i nic się nie stanie. Sam zresztą tak jeżdżę. Jak i parę osób przede mną od których o tym usłyszałem.
( Nawiasem mówiąc ATE + EBC Green Staff - to też świetne połączenie )
Jak pisałem wyżej, firmy z trochę wyższej półki raczej nie mogą sobie pozwolić na takie odskoki .. tzn twarde klocki itd. Jednak racja że nie można też np. kupić "b.dobrych - drogich tarcz", a wybrać klocki firmy krzak bo potem...
Mówiąc o "EBC" mam na myśli oczywiście EBC Ultimax ( czarne )...
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm