24-03-2018, 11:11
(22-03-2018, 21:26)tolus24 napisał(a):WITAM problem prawie rozwiązany pękła guma na przegubie wewnętrznym wywaliło smar do tego 2 końcówki nowe to potęgowało bicie , uspokoiło się to znaczy chyba tarcza ma jakiąs delikatna krzywiznę ale już bije o 95 % mniej wymienię jeszcze tulejki wahacza i zobaczę czy to zniweluje problem , zakaładał ktos takie wynalazki poliuretanowe , sprawdza sie to jakos ? jak z trwałością? to znaczy nie siadają tak jak zamienniki ??(21-03-2018, 22:40)kotlet napisał(a): przetoczone- 4 tys km i znów zaczynają bić , możliwe jest że piasta krzywa po wymianie łożyska ?
Witam.
Zawsze jest taka możliwość i zawsze przed wymianą tarcz warto to sprawdzić, teraz najtańsze zestawy czujnika zegarowego wraz ze statywem magnetycznym (nie są super dokładne ale odchyłkę obrazują prawidłowo, a to wystarczy), to około stu paru złotych więc warto nawet samemu kupić, jak mechanik nie ma, bo to pozwala oszczędzić kłopotów. Niestety duża część tarcz też jest źle/wadliwie wykonana, a ich toczenie tylko potęguje to.
Pozdrawiam