05-12-2010, 14:14
Wczoraj odłaczałem tylnia nagrzewnice od układu chłodzenia ,rozłanczałem ją zaraz za siedzeniem kierowcy(pod spodem samochodu) ,zleciało mi z przewodów ok 2-3 litrów płynu.
Zabieg troche pomógł ale przy najbliższej okazji bede musiał zainstalowac sobie pogrzewacz wody taki jak w Renaulcie ,mysle że to najlepsze rozwiązanie.
Czytałem już kilka postów dotyczacych montażu pogrzewacza robota nie jest trudna ,najlepiej jest jego podłaczyć na scianei grodziowej idą tam dwa przewody do nagrzewnicy i jeden z nich trzeba będzie rozciąć skrucić i wpiąć się w układ czymś takim http://allegro.pl/podgrzewacz-wody-renau...87381.html.
Najlepiej było by wpiąć się w instalacje żeby podgrzewacz uruchamiał się po przękręceniu kluczyka w stacyjce ,i dobrze było by jak by zrobic podgrzewania na 3 świece na raz i po podgrzaniu do optymalnej te mozna było wyłączyć dwie świece i żeby grzała jedna świeca ,po to aby tęperatura za szybko nie spadała przy włączonym nawiewie na bieg3lub4.
Dobrze było by dołozyć jakieś zabezpieczenie w postaci bezpiecznika oraz dwóch przekazników.
Czytałem gdzieś na jakimś forum że można było by podłączyć się z zasilaniem naszego układu podgrzewania pod alternator a nie pod akumulator,ponieważ wtedy mniej by się męczył akumulator.
Dobry patent ktoś wymyślił z tym podgrzewaczem ,koszt instalacji takiego ustrojastwa 150-200zł ,a naprawa tego(gów.a eberspacher) może sięgac nawet 1tyś .
Zabieg troche pomógł ale przy najbliższej okazji bede musiał zainstalowac sobie pogrzewacz wody taki jak w Renaulcie ,mysle że to najlepsze rozwiązanie.
Czytałem już kilka postów dotyczacych montażu pogrzewacza robota nie jest trudna ,najlepiej jest jego podłaczyć na scianei grodziowej idą tam dwa przewody do nagrzewnicy i jeden z nich trzeba będzie rozciąć skrucić i wpiąć się w układ czymś takim http://allegro.pl/podgrzewacz-wody-renau...87381.html.
Najlepiej było by wpiąć się w instalacje żeby podgrzewacz uruchamiał się po przękręceniu kluczyka w stacyjce ,i dobrze było by jak by zrobic podgrzewania na 3 świece na raz i po podgrzaniu do optymalnej te mozna było wyłączyć dwie świece i żeby grzała jedna świeca ,po to aby tęperatura za szybko nie spadała przy włączonym nawiewie na bieg3lub4.
Dobrze było by dołozyć jakieś zabezpieczenie w postaci bezpiecznika oraz dwóch przekazników.
Czytałem gdzieś na jakimś forum że można było by podłączyć się z zasilaniem naszego układu podgrzewania pod alternator a nie pod akumulator,ponieważ wtedy mniej by się męczył akumulator.
Dobry patent ktoś wymyślił z tym podgrzewaczem ,koszt instalacji takiego ustrojastwa 150-200zł ,a naprawa tego(gów.a eberspacher) może sięgac nawet 1tyś .
SHARAN 1.9 TDI 110KM 1998r
http://images.chomikuj.pl/button/Jabol2.0.gif[/IMG][/URL]
http://www.ekobris.pl Sprzątanie biur,hal,osiedli Warszawa
http://images.chomikuj.pl/button/Jabol2.0.gif[/IMG][/URL]
http://www.ekobris.pl Sprzątanie biur,hal,osiedli Warszawa