Liczba postów: 11
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
a podłączenie do kompa to tylko w ASO? czy znacie może jakiś warsztat z okolic gorzowa wlkp
dzięki i pozdrawiam
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 8
Dołączył: Oct 2010
Reputacja:
0
Z naszymi autami nie ma problemu z diagnostyką-chyba wszyscy elektrycy samochodowi dysponują Vagiem.
Z tego co pamiętam to w Mk.I nie da się połączyć komputerem z dogrzewaczem-ewentualnie specjalnym urządzeniem w serwisie Eberspehera
Grzegorz
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
(19-12-2010, 13:48)piotrfg napisał(a): wczoraj ustawiłem godzine załączenia "webasta" i o nastawionej z okolicy bezpieczników pod kierownicą usłyszłem tylko takie stuknięcie i tyle.........
Niestety u mnie był ten sam objaw
rozebrałem piec i co się okazało spalona świeca żarowa biegiem do sklepu nowa świeczka Beru 120 pln. Złożyłem zamontowałem odpalam a ono dalej ze mną nie gada.
podpiołem VAS-a a on mi pisze brak komunikacji
ki czorty wczoraj było oki
dzisiaj nie działa
po 3 godzinach gmerania i sprawdzania okazuje się elektronika w piecu martwa
nie do rozebrania zalana fabrycznie w gumie
nowa 1300pln
z zamienników nie występuje
no to ładnie żegnam stary rok. Niech to gęś kopnie.
....mgła po rowach konie dusi....
Liczba postów: 367
Liczba wątków: 42
Dołączył: May 2010
Reputacja:
5
28-12-2010, 00:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-12-2010, 00:22 przez sharanista.)
potwierdzam... Stefano to fachowiec specjalizujący się w urządzeniach dogrzewających i nie tylko... fachowiec który pomaga na forach
a wracając do problemu uzyskania temperatury bez piecyka (tez zdemontowałem sobie piecyk, świeca i sito wymieniłem, przy okazji uszczelki i jakoś nie mam chwili na montaż)...czyli posiadam zamknięty obwód bez piecyka...zauważyłem pewną zasadę działania...płyn osiągnie swoje prawie 90 C po około 15-20 minutach jazdy... ale kiedy załączę tylni nawiew temperatura spada i wtedy trzeba trochę się najeździć....także w takiej sytuacji przy braku piecyka, proponuje nie załączać tylnego nawiewu.... hhmmm być może przy załączeniu tylnego nawiewu, uruchamiamy pąpkę i w obieg idzie dodatkowy płyn który trzeba ogrzać
gorbi
Użytkownik niezarejestrowany...
u mnie jest dokładnie tak samo, nawet po trasie temp. oleju przy jeździe na około 2500 obrotów oscylowała w granicach 70 stopni. Pojechałem do serwisu Eberspacher-a i naprawili mi dodatkową pompę wody (w podszybiu). Jest to podobno pierwsza usterka jaka powoduje wyłączenie dogrzewacza (bez cyrkulacji wody przez dogrzewacz następuje przerwanie płomienia ).Po powrocie z serwisu (ok 6 km) temp 90 stopni i w środku cieplutko choć przedtem zimno było jak w psiarni. Koszt wymiany pompy na nową 350zł
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
I tak najlepiej znaleźć szczotki z jakiejś kątówki czy wiertarki, kawałek papieru ściernego, ze 2 godziny czasu, trochę chęci i jakiegoś browca żeby przepłukać gardło po pyle startych szczotek. Efekt jest jak wyżej, a cena nieporównywalna.