22-04-2012, 15:40
W tym transparentnym wężyku, który wychodzi z filtra paliwa i zasila pompę paliwa co jakiś czas pojawiają się bąbelki powietrza. Przy pompie jest sucho, nigdzie nie cieknie paliwo.
Objawy: Jak auto stoi dłużej i silnik ostygnie to odpala na dotyk i po kilkunastu sekundach gaśnie i potem trzeba długo kręcić, żeby zapalił. Jak auto do godziny było zgaszone to w większości przypadków nie ma żadnego problemu, a czasem dłużej trzeba kręcić. VAG nie pokazuje żadnych błędów.
Zaopatrzyłem się w nowy filtr paliwa i nowy zaworek na filtr (ten zabezpieczany zawleczką. Elektromagnes w pompie wyczyszczony i sprawny. Wyczyszczę jeszcze zaworek kulowy na dolocie paliwa do pompy.
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie lub wie co to może być, to chętnie wysłucham.
Objawy: Jak auto stoi dłużej i silnik ostygnie to odpala na dotyk i po kilkunastu sekundach gaśnie i potem trzeba długo kręcić, żeby zapalił. Jak auto do godziny było zgaszone to w większości przypadków nie ma żadnego problemu, a czasem dłużej trzeba kręcić. VAG nie pokazuje żadnych błędów.
Zaopatrzyłem się w nowy filtr paliwa i nowy zaworek na filtr (ten zabezpieczany zawleczką. Elektromagnes w pompie wyczyszczony i sprawny. Wyczyszczę jeszcze zaworek kulowy na dolocie paliwa do pompy.
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie lub wie co to może być, to chętnie wysłucham.
VW Sharan '00 1.9 TDI AVG 110KM
VW Sharan '00 1.9 TDI PD ANU 90KM
VW Sharan '00 1.9 TDI PD ANU 90KM