Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 1.71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ciekawostka w Zawieszeniu.
#1
Witam wszystkich.
Chciałem sie podzielić dziwną przypadłością w moim Sharanie.
Otóż miesiąc temu zmieniałem zimerbloki na przednim lewym wahaczu. Jako że zostało jeszcze coś z mechanika postanowiłem zrobić to sam. Po wymianie autko pięknie się prowadziło, żadnych puków. po 3 tygodniach pojawiły się dziwne zgrzyty, zwłaszcza przy zahamowaniu autka do 0. Długo szukałem, nawet wybiłem sworzeń wahacza bo na niego stawiałem, że to właśnie on się zatarł. Ale nie. Jako że część tania bo 50 zł, a był już miękki to wymieniłem. Ale zgrzyta dalej, po 3 dniach pojawiły się stuki, co się okazało nie dokręcona była śruba ta centralna od tego zimerbloka co jest pionowo. Pomyślałem trudno, widocznie zapomniałem przy skręcaniu. Dokręciłem porządnie i pięknie było przez jakieś 300 km. Znów to samo, śruba doszła dobre 3 obroty. Wczoraj wykręciłem ją całkiem i wkręciłem na niebieskim kleju do śrub. Mam nadzieję że się już nie odkręci. Miał ktoś z was coś podobnego?

Pozdrawiam
Paweł
Szarik 1,9 TDI 110 KM. 99 rok.
Odpowiedz




#2
a pionowe Simerbloki wsadziłeś na znaki które są na wahaczu aby po odpowiednim kontem potem pracowały.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#3
Kurcze powiem szczerze ze nie wiedziałem o tym
Szarik 1,9 TDI 110 KM. 99 rok.
Odpowiedz
#4
znak na części ma patrzeć na znak na wahaczu.
bo jeśli będzie inaczej jak ma ta guma pracować przy zgięciu bo jak się nie mylę wymieniałeś to(fotka zapożyczona z innego forum i auta): http://imageshack.us/photo/my-images/12/19584501.jpg/
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#5
Dokładnie tą cześć wymieniałem, nie zwróciłem uwagi czy były tam jakieś znaki a stary wywaliłemSad U mnie to troszkę inaczej wygląda niż na zdjęciu od ciebie, u mnie jest skręcane centralnie przez zimmerblock, i razem z kołyską do podłużnicy chyba. część wygląda tak : http://www.samli.pl/imgparts/30/30410.jpg
Zrobiłem teraz 200 km i narazie cisza jest, mam nadzieje że to koniec jaj z tym bo będę musiał z kluczem a raczej lagą 21 jezdzić Smile

Pozdrowionka
Szarik 1,9 TDI 110 KM. 99 rok.
Odpowiedz
#6
nie no spoko ja tylko dałem przykładowy wahacz to nie był od SGA.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




#7
Masz rację. Wczoraj byłem u znajomego mechanika pogrzebać przy samochodzie i on akurat w Alhambrze wymieniał zimmerbloki, rzeczywiście są tam znaki Smile Znajomy powiedział mi że odkręcać się nie powinien ale skróci mu to na pewno żywotność. Człowiek się jednak całe życie uczy Smile Nie bawem będę zmieniał z drugiej strony to zrobie już tak jak trzeba. Dzięki wielkie za naukęSmile

Pozdrawiam

Paweł
Szarik 1,9 TDI 110 KM. 99 rok.
Odpowiedz
#8
Jak już będziesz montować wahacz to nie dokręcaj śrub przy podniesionym aucie. Opuść auto, niech stoi na kołach i dopiero dokręć, na pewno to tez wydłuży ci żywatność gum.
Sharan ADY 2.0 + LPG
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać
Odpowiedz
#9
djgerman80 nie ma za co po to jest forum, abyśmy się uczyli.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Stuki w zawieszeniu z przodu. Sharan2003I 24 8,131 28-07-2018, 01:04
Ostatni post: skimir
  Alhambra 07 1.9TDI-Stuki w zawieszeniu. Pytania Dawidos01111 24 9,552 17-12-2016, 07:56
Ostatni post: tdgums
  stuki w zawieszeniu prosze o pomoc!!! mateuszstrzegom 2 1,183 10-02-2016, 21:54
Ostatni post: certa

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości