nie nei przelozenia ci zostaja te same Wiec ta sama predkosc jest na tych poszczegolnych biegach.
TO czy 140 wystarczy to zalezy od punktu widzenia. jesli w serii bedzie 112Km i pryzbedzie co pod 144 KM to bedzie roznica ale jak bedzie w serii 122 Km i wyjdzie potem 138 KM to przyrost mikry co nie. Z dolu teoretycznie mozna by podkoksowac na tyle mocno ze roznica by byla jakby ze 60 koni przybylo ale problemem jest dwumas i przeguby. Moc maksymalna tez czasami nie jest tak aistotna. bo ile jedziesz na obrotach silnika 4000?? Prawie nigdy i tylko chwile bo zaraz zmieniasz. 1 % jazdy calej?? Dla mnie wazne jest to ze jade sobie zapinam 2 bieg i wylaczam esp i pale laczka ze ludzie sie patrza co on tak mieli. Zapinam po deszczy 3 bieg i dalej mieli. To sie dzieje gdzies przy 2300 obr w gore. To i tak nie jest moej ostatnie slowo takze czekam jeszcze i moze po nowym roku cos bedzie dlubane.hehe. No zobaczymy. Jzu jest fajnie i jazda zrobila sie znosna w tej budzie. Denerwuje mnie ESP bo co restart silnika trzeba wyłączać by autkiem sobie poszaleć. Kapcie mi sie tylko szybko wycieraja teraz.
Mi sie wydaje ze seryjne podnioszenie AUY jest slabo oplacalne. Lepiej sobie poszukac turbo ASZ i zapakowac i wtedy robic program. Mozna poszalec wtedy bardziej a i tak turbo bedzie z rezerwą jesli bedziemy robic ostroznie dla dwumasy i przegubów. COs co dzial ana 110% swoich mozliwsci to jednaka nie to samo jak cos dziala na 80% swoich mozliwosci.
Turbawki ASZ mailem kilka i za ceny znosne. Jak sie ktos postara to znajdzie taka za 300-400 zl. swoja mozna zawsze pchnac w podobnej cenie albo szybko puścić za 200zl i po sprawie.
Duzo zalezy od kondycji pompek bo jesli one leżą to chips moze zrobic rozczarowanie.
TO czy 140 wystarczy to zalezy od punktu widzenia. jesli w serii bedzie 112Km i pryzbedzie co pod 144 KM to bedzie roznica ale jak bedzie w serii 122 Km i wyjdzie potem 138 KM to przyrost mikry co nie. Z dolu teoretycznie mozna by podkoksowac na tyle mocno ze roznica by byla jakby ze 60 koni przybylo ale problemem jest dwumas i przeguby. Moc maksymalna tez czasami nie jest tak aistotna. bo ile jedziesz na obrotach silnika 4000?? Prawie nigdy i tylko chwile bo zaraz zmieniasz. 1 % jazdy calej?? Dla mnie wazne jest to ze jade sobie zapinam 2 bieg i wylaczam esp i pale laczka ze ludzie sie patrza co on tak mieli. Zapinam po deszczy 3 bieg i dalej mieli. To sie dzieje gdzies przy 2300 obr w gore. To i tak nie jest moej ostatnie slowo takze czekam jeszcze i moze po nowym roku cos bedzie dlubane.hehe. No zobaczymy. Jzu jest fajnie i jazda zrobila sie znosna w tej budzie. Denerwuje mnie ESP bo co restart silnika trzeba wyłączać by autkiem sobie poszaleć. Kapcie mi sie tylko szybko wycieraja teraz.
Mi sie wydaje ze seryjne podnioszenie AUY jest slabo oplacalne. Lepiej sobie poszukac turbo ASZ i zapakowac i wtedy robic program. Mozna poszalec wtedy bardziej a i tak turbo bedzie z rezerwą jesli bedziemy robic ostroznie dla dwumasy i przegubów. COs co dzial ana 110% swoich mozliwsci to jednaka nie to samo jak cos dziala na 80% swoich mozliwosci.
Turbawki ASZ mailem kilka i za ceny znosne. Jak sie ktos postara to znajdzie taka za 300-400 zl. swoja mozna zawsze pchnac w podobnej cenie albo szybko puścić za 200zl i po sprawie.
Duzo zalezy od kondycji pompek bo jesli one leżą to chips moze zrobic rozczarowanie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.