Liczba postów: 292
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
1
22-04-2012, 18:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-05-2012, 16:57 przez wesol.)
Sharan ADY 2.0 + LPG
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
malo benzynowców naprawialem ale wydaje mi sie ze z tą lambda jest cos nie halo. Odlacz kabel od niej i sprawdz jak wtedy auto chodzi.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 292
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
1
22-04-2012, 19:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-04-2012, 19:26 przez Rakus.)
Wiesz wesoł auto chodzi normalnie, zauważyłem tylko że więcej mi zaczął mi więcej palić 0 2 litry, no i może wolniej się wkręca na obroty.
Poza tym rano zanim się fest zagrzeje śmierdzi mi katalizator. Mam wrażenie że jest tak bogata mieszanka że nawet w katalizator nie może przepalić resztek, ale może się mylę.
I jak robiłem te logi to nie widziałem by wykres sądy był sinusojdą, raczej bardzo mały były te wychylenia.
Do wypięcia sądy lepsze dojście będę miał z góry czy z dołu?
Sharan ADY 2.0 + LPG
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
cos tam od czasu do czasu reaguje ta sonda bo napiecie czasami skacze ale dlugo sie trzyma na napieciu 1.3 volta. Powinna byc w okolicy 0.8 i jak podejdzi edo 1 V to zaraz powinna spasc. W kazdym razie powinna sie krecic w okolicy 0.7 do 0.8 V. Moze i zalewa go znacyz sie mieszanka za bogata tak jak myslisz wlasnie i z tego powodu pali wiecej i te niedopalone paliwo z rana. Choc przez pierwsze chyba 5 minut i jak silnik zimny sonda lambda nie jest brana pod uwage przez ECM. Przy porannej pracy mieszanka jest dobierana ( usredniana) na podstawie mapy w ECM. w vagu zdaje sie jest tez sprawdzenie lambdy na wykresie tak jak kat wtrysku w VPkach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 292
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
1
22-04-2012, 22:43
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-04-2012, 22:48 przez Rakus.)
Wesol tak gdzieś kiedyś czytałem w jakiejś instrukcji kanały 30-39 dotyczyły regulacji lambda i chyba gdzieś tam widziałem ten wykres. Jednak jak sprawdzałem kanały od 30 są nieaktywne, więc może gdzieś indziej muszę poszukać.
Jak Ci coś wpadnie do głowy to proszę o radę.
Wesol mi tak z tego katalizatora to rano "jedzie" jak dojeżdzam do pracy ok 4 km, więc ta uśredniona wartość nie jest już brana pod uwagę.
Bym zapomniał że jeszcze wyrzuciło 2 błędy
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
19-10 - Lower Limit - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent
Kurcze i sam już nie wiem co myśleć raz mieszanka bogata a raz uboga?
Sharan ADY 2.0 + LPG
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
podmien lambde albo jak pisalem pdlacz ją i posmigaj na odpietej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 292
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
1
12-05-2012, 14:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-05-2012, 14:16 przez Rakus.)
Prośba o ocene dynamicznych, niestety wiekszośc robiona za III biegu.
Log (4 - 001,001)
Log (1 - 002)
Log (2 - 003)
Log (3 - 005)
Log (5 - 006)
Log (0 - 007)
I prośba do admina by zmienił temat na: statycze i dynamiczne.
Sharan ADY 2.0 + LPG
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać