26-02-2016, 14:00
na forum sgaf.de wyczytałem że ta długość ma jednak znaczenie. w sumie logiczne, tak samo jak grubość ma znaczenie (poprostu wzrasta powierzchnia styku).
W moim BRT przy ok 100 tys km w niemczech był wymieniany silnik (powodem właśnie padnięcie pompy oleju). Po 100 tys km od wymiany tego silnika stwierdziłem że zajrzę jak wygląda pompa i nieszczęsny imbus.
okazało się że pompę mam wymienioną na nowszą, montowaną w wielu nowszych autach. imbus ma długość 10 cm i po 100 tys nie nosił śladów zużycia (lekko tylko wybłyszczane miejsca styku). imbus miałem zakupiony więc zapobiegawczo wymieniłem i postanowiłem robić to co jakieś 100 tysięcy.(koszt nowego o długości 10 cm w aso 16 zł - droższy był chyba uszczelniacz miski). myślę i mam taką nadzieję że wymiana samego imbusa co jakiś czas załatwi problem.
Kolego ile cię kosztowało pozbycie się Egr i dpf? masz kogoś w okolicy FG kto robi to porządnie? zmieniło CI się spalanie po tym zabiegu? bo mój pali za dużo
W moim BRT przy ok 100 tys km w niemczech był wymieniany silnik (powodem właśnie padnięcie pompy oleju). Po 100 tys km od wymiany tego silnika stwierdziłem że zajrzę jak wygląda pompa i nieszczęsny imbus.
okazało się że pompę mam wymienioną na nowszą, montowaną w wielu nowszych autach. imbus ma długość 10 cm i po 100 tys nie nosił śladów zużycia (lekko tylko wybłyszczane miejsca styku). imbus miałem zakupiony więc zapobiegawczo wymieniłem i postanowiłem robić to co jakieś 100 tysięcy.(koszt nowego o długości 10 cm w aso 16 zł - droższy był chyba uszczelniacz miski). myślę i mam taką nadzieję że wymiana samego imbusa co jakiś czas załatwi problem.
Kolego ile cię kosztowało pozbycie się Egr i dpf? masz kogoś w okolicy FG kto robi to porządnie? zmieniło CI się spalanie po tym zabiegu? bo mój pali za dużo