23-02-2016, 20:34
Koledzy ja jeżdżę takim Sharanem z marca 2006 roku. Czytałem o bolączkach z głowicami i tym właśnie wybieraku w pompie oleju. Z tego co zrozumiałem problem głównie polega na źle dobranej twardości materiału oraz długości samego imbusa. Ja z tego co wiem posiadam wersje 70 mm. Póżniejsze wersje miały coś około 100 mm i tam problem rzekomo nie występuje. Mam u siebie nalatane 260 tyś km. Z lektur wynika, że jestem na pograniczu wytrzymałości tego elementu....Zastanawiam się nad przeróbką tego w serwisie http://tmaserwis.pl/kontakt/
Koszta to wydatek około 560 zł więc chyba warto. A może lepiej dobrać jakiś porządny imbus o tym wymiarze z dobrej stali CRV i taki zastosować?
Jak na razie w tym aucie miałem problem z EGR i musiałem dolać płynu do dpf.
Ze względu na koszty eksploatacji pozbyłem się EGR i dpf. Teraz została mi jeszcze ta nieszczęsna pompa.
Mój wynik jeżeli chodzi o spalanie to 7,7 litra. (70% miasto )
Pozdrawiam posiadaczy wersji BRT
Koszta to wydatek około 560 zł więc chyba warto. A może lepiej dobrać jakiś porządny imbus o tym wymiarze z dobrej stali CRV i taki zastosować?
Jak na razie w tym aucie miałem problem z EGR i musiałem dolać płynu do dpf.
Ze względu na koszty eksploatacji pozbyłem się EGR i dpf. Teraz została mi jeszcze ta nieszczęsna pompa.
Mój wynik jeżeli chodzi o spalanie to 7,7 litra. (70% miasto )
Pozdrawiam posiadaczy wersji BRT