18-02-2016, 18:45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-02-2016, 18:46 przez andrew7800.)
W wolnej chwili podjedź do Aso Vw z dowodem rej. i po VIN powiedzą co było i kiedy wymieniane w Aucie.
Moje auto było do końca serwisowane w ASO i jest pełna historia. Mam wymienione:
- turbo-90 tyś
- głowica, silnik słupek, pompa oleju-127tyś
i wiele innych rzeczy... nic dziwnego że jak zobaczyli moją historię ostatnio w ASO to powiedzieli że mam auto specjalnej troski.
Podobno po przejechaniu 100tyś trzeba sprawdzać pompę olejową w jakim jest stanie, nawet te nie awaryjne. Dowiedziałem się że podczas jazdy jak mamy obroty poniżej 2 tysięcy a padnie pompa olejowa to nic się nie wyświetli aż uszkodzi się silnik.
Moje auto było do końca serwisowane w ASO i jest pełna historia. Mam wymienione:
- turbo-90 tyś
- głowica, silnik słupek, pompa oleju-127tyś
i wiele innych rzeczy... nic dziwnego że jak zobaczyli moją historię ostatnio w ASO to powiedzieli że mam auto specjalnej troski.
Podobno po przejechaniu 100tyś trzeba sprawdzać pompę olejową w jakim jest stanie, nawet te nie awaryjne. Dowiedziałem się że podczas jazdy jak mamy obroty poniżej 2 tysięcy a padnie pompa olejowa to nic się nie wyświetli aż uszkodzi się silnik.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM