18-02-2016, 18:32
(18-02-2016, 17:29)andrew7800 napisał(a): Kolego @Wiktoree,Zadnych konkretów nie usłyszałem tylko to że mogę spać spokojnie, jak zajrzysz do tej pompy to daj koniecznie znać.. najlepiej na priv bo nie wchodzę na forum zbyt czesto- będę bardzo wdzięczny
A ja mam to 2.0 TDI BRT własnie, auto z 2007 roku i też w serwisie mówią że już w moim aucie jest po problemie. Niby po problemie ale na wiosnę będę zmieniał rozrząd więc nie omieszkam zajrzeć do tej pompy olejowej.
Dla czego po problemie i co w twoim aucie zostało wymienione. Te silniki z 2007 są bardzo awaryjne. Jakieś konkrety?
wsieran@vp.pl
(18-02-2016, 13:18)ULTRA napisał(a): Jeżeli auto jeździ trasy to z DPF'em nie ma takiego problemu, problem się zaczyna, gdy taki pojazd z filtrem DPF / FAP użytkujemy głównie po mieście, gdzie jest 10 razy odpalany i gaszony......Nie mam DPF, a spalanie trasa ok 6,5 l tak przeważnie wychodzi jak robię trasę nad morze ponad 500km
wiktoree - ja w tym silniku ze spalaniem ?
przy oszczędnej jeździe jak prowadzi żonka potrafi zejść poniżej 6 l
Największe spalanie jak dotąd odnotowałem na tempomacie 7,5l- 135km/h
Średnie spalanie to ok 7 l
Po mieście nie jeżdze..