Liczba postów: 239
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
1
Mamwi a po co to wyrywać i męczyć się z krućcem odkręcasz 3 śruby od strony silnika w grodzi m10 i całe pudło odginasz na tyle że nagrzewnica wychodzi razem z tym dokręcanym krućcem skręcasz nową na luzie i składasz i gotowe nawet klimy nie trzeba odpinać opis był na forum
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
09-03-2015, 23:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-03-2015, 23:52 przez mamwi.)
A wiesz że tego nie widziałem?
Ale w/g mnie jest to niewykonalne, bo klima podłączona jest sztywnymi przewodami. Wiem, bo jeden musiałem dorabiać jak mi zgnił. Nie cofniesz całego zespołu do tyłu, bo go nie puszczą przewody klimatyzacyjne. Przewód od parownika do osuszacza jest sztywny, aluminiowy na całej długości. Być może w wersji bez klimy da się tak zrobić, albo jak są inne przewody w innym roczniku. Wbrew pozorom wcale przewody klimatyzacyjne nie są takie same w każdym roczniku. Są niewielkie zmiany, pewnie po to, żeby części ze starszych roczników nie pasowały do nowszych - oczywiście w ramach jednego modelu.
I nawet nie trzeba odchylać pudła do tyłu, tylko trzeba mieć śrubokręt Torx o długości 25 cm - a ja go nie miałem
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 239
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
1
Całego zespołu nie tylko tą stronę w której jest ten długi króciec od nagrzewnicy u siebie tak robiłem i się dało całość włożyć te nakrętki są ukryte pod wygłuszeniem na grodzi śruby są długie tak że nawet nie musisz ich całych wykręcać i elegancko się to całe ustrojstwo da odchylić