Ocena wątku:
  • 12 głosów - średnia: 2.17
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Błąd Przepływomierza VR6
#21
Po wymianie przepustnicy na starom (moją) auto pracuje poprawnie wkręca się na obroty. Tylko ten błąd 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki mnie intryguje co z nim może być nie tak.
A co do adaptacji przepustnicy została przeprowadzona bez problemu, czego nie mogłem zrobić na tej poprzedniej wyskakiwał cały czas error przy adaptacji ale żadnych błędów w całym silniku na temat przepustnicy. I to jest właśnie najdziwniejsze
Odpowiedz




#22
Możliwe powody występowania błędu:
   

A kiedy wymieniałeś filtry?
[Obrazek: Season_5_cast_banner.jpg]
Odpowiedz
#23
No właśnie od filtra zaczne szukanie na ten błąd przyczyny. Bo już pare latek upłyneło dla tego filtra.
Dzięki za odpowiedz
Zobacze po wymianie filtra jak będzie
Odpowiedz
#24
Wydumałem z twojego zdjęcia że trzeba sprwadzić czujniki N30 N33 N80 N83 N84 a czy wież gdzie one mniewięcej się znajdują?
A i jeszcze jedno czy na vagiem na kanale 000 mogę dokonać adaptacji elemętów składowych bo może po wymianie ECU to iest problemem?
Odpowiedz
#25
(05-05-2012, 22:34)piter83z napisał(a): Wydumałem z twojego zdjęcia że trzeba sprwadzić czujniki N30 N33 N80 N83 N84 a czy wież gdzie one mniewięcej się znajdują?
A i jeszcze jedno czy na vagiem na kanale 000 mogę dokonać adaptacji elemętów składowych bo może po wymianie ECU to iest problemem?

Chodzi o wtryskiwacze, a na vagu nie jestem oblatany więc nie chcę cie wprowadzić w błąd.

Jeśli chodzi o powyższy schemat, możliwe problemy powodujące błąd to:
1. Niewłaściwe ciśnienie paliwa
2. Przerwy zapłonu, problemy z "iskrą"
3. Nieprawidłowo działające wtryskiwacze N30...N33, N83, N84
4. Sonda Lambda
5. Nieszczelny układ wydechowy pomiędzy głowicą a katalizatorem
6. Zaworek N80 filtra węglowego "sklejony" (zabrudzony) stale otwarty (wydaje mi się że jest on połączony wężykiem z przepustnicą)
[Obrazek: Season_5_cast_banner.jpg]
Odpowiedz
#26
Witam A więc napewno mogę wykluczyć Zawór N80 bo przy wymianie przepustnicy na starą sprawdzałem go i działa otwiera i zamyka się bez problemu.
Dzisiaj podłonczyłem Vaga i zrobiłem auto scan i wyszło coś takiego
00518-Throttle Position Sensor (G69)
16-10- Signal Outside Specifications- Intermittent
00638- Engine/Transmission Electrical Connection 2
03-10 -No Signal - Intermittent
O co chodzi z tą przepustnicą nie wiem dokładnie, auto chodzi prawidłowo nie szarpie przy zmianie biegów i żadnych innych objawów. A ten drógi błąd to już czarna magia jak dla mnie.
A no i jeszcze jak ostatnio błąd 561 ale wyskoczył dopiero po przejechaniu 20km
Odpowiedz




#27
   
00638 Brak połączenia sterownika silnika/skrzyni biegów z przepustnicą.
00518 Potencjometr G69 przepustnicy, może też wywoływać go wadliwy sterownik silnika. Jeżeli te błędy pojawiają się w parze powinno się najpierw wyeliminować błąd 00638.
Schemat połączenia przepustnicy z sterownikiem:
   
[Obrazek: Season_5_cast_banner.jpg]
Odpowiedz
#28
Witam przepraszam że się nie odzywałem ale troszkę byłem zapracowany. A teraz do rzeczy te błędy które były wcześniej od przepustnicy już je wykasowałem przeprowadziłem ponownie adaptacje przepustnicy i jest ok. Został mi tylko błąd składu mieszanki ale znalazłem uszkodzony zaworek ten od dodatkowego powietrza (ten od pompy powietrza) i mam jeszcze uwalony zaworek podciśnienia ten na listwie wtryskowej (chociaż nie wiem jak on ma działać) próbuje go zacofnąć na podciśnienie ale nie wyczuwam żadnej reakcji. A tak apropo jak on ma działać? Czy ktoś wie, jak powymieniam te części to napisze co i jak.
Odpowiedz
#29
Witam Serdecznie i proszę o pomoc. mam Sharana z 96r VR6 gaśnie po zapaleniu momentalnie chyba ze odrazu ruszę na D lub R, Moj VAG KKL pokazał zwarcie do plusa na przepływce. Mam 4 kablowy przepływomierz. W sumie to mam dwa. na jednym pokazuje zwarcie do MASY ale ten dostałem od sprzedawcy auta jako uszkodzony. a załozony mam niby sprawny ale pokazuje zwarcie do PLUSA.
odłączyłem przepływkę i odpala dużo lepiej, nie gaśnie.

napewno wiecie do którego kabla trzeba dolutować masę. niebieski czerwono niebieski cienki brązowy i gruby brązowy
Odpowiedz
#30
wiec tak: na przeplywce lub wtyczce od przeplywki od strony kabli powinienes miec oznakowanie pinów w postaci cyfrowej czyli 1,2,3,4- wiadoma sprawa. Teraz do 1 jest kabel brazowy i jest to masa. Do 3 jest kabel czerwono-niebieski i jest to zasilanie czyli plus. piny 2 i 4 leca do kmputera auta ( ECM) i 2 to kabelek brazowy( cienki) i 4 to niebieski. pin 2 ma zakonczenie we wtyczce ECM w pinie nr 16 a pin 4 ma zakonczenie we wtyczce ecm w pinie 17. Są to juz sygnaly z przeplywki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Parktronic błąd 01549 Yetusek 5 2,848 16-01-2021, 14:01
Ostatni post: Bogos
Question Błąd żarówki Seat alhambra server92 3 1,397 13-07-2020, 00:11
Ostatni post: kalamb
  Sharan błąd 16955 - co zrobić ? Porsche Design 1 1,492 27-11-2015, 21:19
Ostatni post: wesol
  Wolna wtyczka - wiązka przepływomierza Scrappy 1 1,523 03-07-2014, 09:19
Ostatni post: grażyny
Exclamation Problem z tempomatem - błąd czujnika g22 tomjacko 0 2,491 08-07-2013, 21:14
Ostatni post: tomjacko
  Błąd oświetlenia - żarówka z wykrzyknikiem Osiah 4 3,044 13-01-2013, 22:42
Ostatni post: Osiah

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości