Ocena wątku:
  • 12 głosów - średnia: 2.17
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Błąd Przepływomierza VR6
#11
Witam na wstępie przepraszam za wprowadzenie w błąd kolegów ( napisałem na początku że występuje ten błąd jako zwarcie do plusa. A w rzeczywistości jest to zwarczie do masy wczoraj sprawdziłem i taki błąd przepływki mi wywala jako
553 Przepływomierz masowy powietrza-G70
przerwa lub zwarcie do masy
Jeszcze raz bardzo przepraszam
A teraz co do lewego powietrza Cała rura jest szczelna jedyne co mogę podejrzewać to odme olejową która wchodzi za przepływke i tylko z tam może brać lewe powietrze z ze srzyni korbowej.
Wczoraj spróbowałem takiego eksperymętu odciołem dwa stare przewody od przepływki do ECU zobacze czy to może coś dać.
Napisze co i jak, trochę pojerzdze bo jak pisałem to błąd wyskakuje tylko po przejechaniu jakiejś trasy
Odpowiedz




#12
Błąd powrócił 553 Przepływomierz masowy powietrza-G70
przerwa lub zwarcie do masy
Zostało mi jeszcze odcięcie kabla zasilającego i podłonczenie bokiem i zobacze co wtedy będzie sie działo
A czy może być powiązany z tym błędem jakiś inny czujnik, bo wyczytałem gdzieś na forum opla że wywalało błąd przepływki a walnięty był czujnik temperatury płynu?
CZy to możliwe?
Jak zrobie tą operacje to napisze co i jak chyba że wy macie jakieś pomysły.
Odpowiedz
#13
A powiedz jakie masz napięcie między stykiem 1+3 we wtyczce przepływki na biegu jałowym.
Vagiem 01-> 08-> 01 żeby sprawdzić czujnik temperatury (o ile się nie mylę), wartość w 2 okienku nie może mieć dużych wahań lub przerw w odczycie.
[Obrazek: Season_5_cast_banner.jpg]
Odpowiedz
#14
Witam chodzi koledze o napięcie zasilania, to na biegu jałowym jest około 13.9v
Dzisiaj zrobiłem eksperymęt z kablem zasilania. Odciołem go i podłączyłem osobno,zasilanie przepływki uruchamia się dopiero gdy silnik chodzi(nie po włonczeniu zapłonu)
I teraz takie wnioski po włączeniu silnika wyskakuje błąd
553 Przepływomierz masowy powietrza-G70
zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
Ale daje się go wykasować bez problemu. Wydaje mi się żę będe musiał podłonczyć zasilanie przep. pod zapłon żeby szybciej dostawała prąd.
A jeszcze mam takie spostrzeżenia, dostałem schemat podpięcia przepływki i jest tam przekażnik i kilka urządzeń które współpracują z tym przekażnikiem czy teraz one nie będą miały jakichś błęów. Może ktoś wie który to przekażnik?
Odpowiedz
#15
Panowie podłonczyłem kompa i znowu to samo czyli błąd
553 Przepływomierz masowy powietrza-G70
zwarcie do masy
którego nie mogę wykasować. Ja już zgupiałem podmieniłem wszystkie kable a to dalej swoje.
I teraz albo ECU jest walnięty albo jakieś inne gówno jest walnięte które współpracuje z przepływką.
Nastąpi chyba próba zakupienia innego ECU i podmiany, to się okarze czy elektryka czy ECU
Odpowiedz
#16
dosc czesto winny jest ECM- poprostu siadaja luty w nim. Zdarzaja sie braki masy, bywa ze brak zasilania czy nawet awarie ukladu zasilajacego ale ze stabilizatora 5V.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#17
No nic zamówie dzisiaj inny ECM cały z imo bo nie wiem jak później wpisać imo. w ECM
Odpowiedz
#18
Witam po kilku dniach. Rozwiązałem w końcu swój problem, był banalny a zarazem dziwny. Po wymianie ECU dalej wystempował błąd przepływomierza więc zaczołem wymieniać części(na stare) które wymieniłem przez ostatni rok. Okazało się że powodem błędu była przepustnica która niby była sprawna a jednak coś ją bolało. Teraz wszystko jest ok Mószę jeszcze zamienić ECU na stare ale myśle że to było to.
A jeszcze jedno wyskoczył mi błąd
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
jest on na bp i gazie i nie wiem co z tym zrobić może jakieś sugestie od kolegów.
Czy wypłukane tłumiki mogą mieć coś wpulnego?
Odpowiedz
#19
Witaj
Ja miałem błędy które wskazywały na przepływomierz oraz silnik nie równo mi pracował przez sparciałe wężyki podciśnienia.
One odgrywają niebagatelną rolę w VR6
Spróbuj sprawdzić czy wszystkie siedzą na miejscu i czy nie przepuszczają.
Sprawdź też szczelność dolotu powietrza przed, jak i za przepływomierzem, jeśli są tam nieszczelności, to całość głupieje.
Silnik się nie wkręca tak jak powinien i pracuje nie równo.
Pozdrawiam
MARCVS
Odpowiedz
#20
(29-04-2012, 21:20)piter83z napisał(a): A jeszcze jedno wyskoczył mi błąd
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
jest on na bp i gazie i nie wiem co z tym zrobić może jakieś sugestie od kolegów.
A czy po wymianie przepustnicy nie trzeba dokonać adaptacji?
[Obrazek: Season_5_cast_banner.jpg]
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Parktronic błąd 01549 Yetusek 5 2,843 16-01-2021, 14:01
Ostatni post: Bogos
Question Błąd żarówki Seat alhambra server92 3 1,393 13-07-2020, 00:11
Ostatni post: kalamb
  Sharan błąd 16955 - co zrobić ? Porsche Design 1 1,491 27-11-2015, 21:19
Ostatni post: wesol
  Wolna wtyczka - wiązka przepływomierza Scrappy 1 1,523 03-07-2014, 09:19
Ostatni post: grażyny
Exclamation Problem z tempomatem - błąd czujnika g22 tomjacko 0 2,491 08-07-2013, 21:14
Ostatni post: tomjacko
  Błąd oświetlenia - żarówka z wykrzyknikiem Osiah 4 3,042 13-01-2013, 22:42
Ostatni post: Osiah

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości