Ocena wątku:
  • 12 głosów - średnia: 2.17
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Błąd Przepływomierza VR6
#31
MEGA KONKRET ODPOWIEDŹ! Dziękuję. Mam zajęcie na deszczową niedzielęSmile
Odpowiedz




#32
Pin2 braz cienki w ecu na pin 15 i 1 oraz na budzie. Pin4 niebieski w g70 nie wystepuje w kompie przejscie. Pin 17 jest wolny. Zajete sa w 1 rzedzie: 1. 6. 9. 10. 11. 12. 13. 15 i tu jest cienki brąz z g70. 16. 18. 19. 20.21.22.23. Wedle oznaczen na kosci
Sterownik hella 098 927 733 A
Chyba sie wyglupilem. To nie ecu?
Odpowiedz
#33

Witam wszystkich forumowiczów , tak jak w temacie na komputerze wyskakuje mi błąd (przerwa lub zwarcie do masy G70) sprawdziłem zasilanie , jest ok ale brakuje mi napięcia 5 V na przepływce , sprawdziłem przewody do ECU są ok dochodzą do 16 i 17 pinu ,ale nie wiem czy do przepływki ma dochodzić to 5V czy nie i czy to napięcie idzie z ECU .Moje pytanie , czy to ECU już umarło czy idzie jeszcze naprawić.
[/font]
Odpowiedz
#34
Witam.

To jest stary typ przepływomierza, na swoim pin1 ma bezpośrednią masę, na pin2 masę z ECU, na pin3 przychodzi "+" z przekaźnika (jest to wspólny + dla wielu rzeczy), z pin4 wychodzi sygnał do ECU - bodajże 0.8V na wolnych obrotach i 1.6V przy kilku tysiącach obrotów, silnik oczywiście rozgrzany. Jak więc widać zasilanie jest 12V między pin-ami 1-3, a sygnał "mierzony" między 2-4.

Pozdrawiam
Odpowiedz
#35
Mierzyłem miernikiem na wszystkich pinach przepływki i na 2 i 4 nie mam nic kompletne 0 , nawet oscyloskop podłączałem i nie drgnął , czyli wychodzi że to przepływka padła , dobrze rozumuję?
Odpowiedz
#36
Witam.

Jeżeli mierzyłeś wszystko, ja należy, czyli przy podpiętych wtyczkach (przebijasz się tylko przez izolację przewodów albo gumki przy pin-ach wtyczki), zasilanie na przepływomierzu było, masa wychodząca z ECU pin16 na pin2 przepływomierza jest, a mimo to nie ma sygnału między 2-4, to tak, oznacza to uszkodzony przepływomierz.

Pozdrawiam
Odpowiedz




#37
Tak jak mówisz zaostrzone spinacze wbite w gumki i nic nie pokazuje , zamawiam przepływkę i zobaczę czy to pomoże na pływające obroty , gaśnięcie , nie można wkręcić na obroty , i czasami jakby detonacje w kolektorze , a jak odepnę wtyczkę od przepustnicy którą już wymieniałem obroty igła , równiutko cichutko tylko gazu nie mogę dodać bo gaśnie ,logiczne z odpiętą przepustnicą.
Odpowiedz
#38
Witam.

Na falowanie obrotów, to raczej przepływomierz nie pomoże, tu będzie jeszcze inny problem się nakładał.

Pozdrawiam
Odpowiedz
#39
To może od razu coś podpowiesz na co jeszcze zwrócić uwagę jak już założę przepływkę a on będzie gasł i szarpał obrotami.
Odpowiedz
#40
Witam.

Niestety nie da się wytypować od razu, dużo tego jest i praktycznie wszystko trzeba przejrzeć czyli począwszy od szeroko rozumianych nieszczelności układu dolotowego, przez SAI, przepustnice, rozrząd, po tak prozaiczne rzeczy cewka, przewody, świece itp., czasami sonda robi cyrki, czasami pompa paliwa. Część rzeczy można wyeliminować dzięki vag-owi i log-om ale część niestety trzeba fizycznie zbadać. Generalnie temat rzeka. Przepustnice, na jaką wymieniałeś oryginał/zamiennik/używka/nowa, rozumiem, że na tą właśnie przypadłość, sprawdzałeś/mierzyłeś starą. Strzały w kolektor, to też kilka rzeczy może być, już wyżej wspomnianych.

Pozdrawiam
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Parktronic błąd 01549 Yetusek 5 2,848 16-01-2021, 14:01
Ostatni post: Bogos
Question Błąd żarówki Seat alhambra server92 3 1,397 13-07-2020, 00:11
Ostatni post: kalamb
  Sharan błąd 16955 - co zrobić ? Porsche Design 1 1,492 27-11-2015, 21:19
Ostatni post: wesol
  Wolna wtyczka - wiązka przepływomierza Scrappy 1 1,523 03-07-2014, 09:19
Ostatni post: grażyny
Exclamation Problem z tempomatem - błąd czujnika g22 tomjacko 0 2,491 08-07-2013, 21:14
Ostatni post: tomjacko
  Błąd oświetlenia - żarówka z wykrzyknikiem Osiah 4 3,044 13-01-2013, 22:42
Ostatni post: Osiah

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości