11-03-2012, 15:47
Witam wszystkich,
poniewaz lalo mi sie z pompy wtryskowej i przez to dochodzilo powietrze do rurki paliwowej-musialem zmienic uszczelke pod deklem na görze ( ten z 4 srubami w tym jedna z nietypowym lbem ). Na ta nietypowa srube znalezlismy sposöb - klucz nasadowy 7 i mlotek...po paru uderzeniach leb sie dopasowuje do nasadowego 7 ;-) . Niestety przy montazu zauwazylem, ze dekiel ma podluzne otwory, ktöre sluza do jego regulacji. Mam pytanie - czy istnieje jakis " domowy sposöb" na optymalne ustawienie tego dekla. Narazie wöz zapala normalnie, ale wg. mnie ma chyba nieco mniejsza moc. Od czasu do czasu tzn. nie przy kazdym starcie miga mi lampka swiecy zarowej - odczyt bledu - " blednie ustawiony zaplon". Moze ktos ma jakies doswiadczenie i dobra rade. Oczywiscie wiem, ze najlepiej bylo by podjechac do servisu Bosch-a , no ale oni skasuja mnie na 160 € :-(
POZDRAWIAM - JAN
poniewaz lalo mi sie z pompy wtryskowej i przez to dochodzilo powietrze do rurki paliwowej-musialem zmienic uszczelke pod deklem na görze ( ten z 4 srubami w tym jedna z nietypowym lbem ). Na ta nietypowa srube znalezlismy sposöb - klucz nasadowy 7 i mlotek...po paru uderzeniach leb sie dopasowuje do nasadowego 7 ;-) . Niestety przy montazu zauwazylem, ze dekiel ma podluzne otwory, ktöre sluza do jego regulacji. Mam pytanie - czy istnieje jakis " domowy sposöb" na optymalne ustawienie tego dekla. Narazie wöz zapala normalnie, ale wg. mnie ma chyba nieco mniejsza moc. Od czasu do czasu tzn. nie przy kazdym starcie miga mi lampka swiecy zarowej - odczyt bledu - " blednie ustawiony zaplon". Moze ktos ma jakies doswiadczenie i dobra rade. Oczywiscie wiem, ze najlepiej bylo by podjechac do servisu Bosch-a , no ale oni skasuja mnie na 160 € :-(
POZDRAWIAM - JAN