Odgłos szurania jest słyszalny raczej na początku po odpaleniu przy zimnym silniku potem jakby zanikał ja wymieniłem n75 w ciemno bo nie miałem nikogo w pobliżu z komputerem żeby zdiagnozować i wymieniłem tylko na podstawie opisów osób które miały podobny objaw tu na forum, na pewno nie jest to pasek alternatora ten też wymieniłem bo piszczał albo raczej rzęził (taki nieprzyjemny dźwięk) w pewnym przedziale obrotów 800-1000 np na drugim biegu gdy silnik był obciążony przy skręcie a szuranie pozostało. Przed wymianą zaworu sprawdziłem wizualnie i dotykowo wężyki ale te wyglądały jakby ktoś wcześniej je wymieniał były miękkie i elastyczne . Gdy go kupiłem starałem się jeździć ekonomicznie więc go dusiłem n 5ce wyczytałem tutaj że ten silnik lubi wysokie obroty więc zacząłem jeździć na niższym biegu w spalaniu prawie nie ma różnicy a silnik sprawuje się jakby lepiej, lepiej się dogrzewa i turbinka żwawiej reaguje. Jak usunąłeś mankament wężyka to spróbuj się bryknąć tak żeby silnik popracował na wyższych obrotach przez dłuższą chwilę jak dalej będzie się wyłączać turbinka to moim zdaniem n75 chyba że masz jeszcze gdzieś dziurę na wężyku i turbina łapie lewe powietrze
zobacz jeszcze tutaj posłuchaj na słuchawkach żeby lepiej usłyszeć
http://www.youtube.com/watch?v=fZkVI2m5g...re=related
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=197
w opisie pod filmikiem jest diagnoza
zobacz jeszcze tutaj posłuchaj na słuchawkach żeby lepiej usłyszeć
http://www.youtube.com/watch?v=fZkVI2m5g...re=related
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=197
w opisie pod filmikiem jest diagnoza