18-02-2013, 19:52
Ponowie temat, poniewaz mam teraz raz na jakis czas ten problem.
Silnik czasami szarpie, przerywa az zapala sie ESP i chodzi na 3 cylindry.
Wyczytalem na forach Passata, ze najczestszym problemem jest brak styku na pompowtryskiwaczu nr 1. Jak auto wystygnie, problem sie uspokaja do momentu zagrzania auta.
Dzisiaj nie mialem problemu - ucichlo. Jednak jutro jade to rozebrac, a powodow moze byc kilka.
1. Przede wszystkim wtyczki do pompowtryskiwaczy - trzeba przeczyscic i podoginac tak, zeby nie byly luzne styki.
2. Dowiedzialem sie, ze pompowtryskiwacze powinny byc regulowane mechanicznie co 100 tys. km, bo w przeciwnym przypadku moze byc taka sytuacja, ze albo na zimnym, lub na cieplym bedzie sie wlasnie tak dzialo, ze nie bedzie chcial poprawnie pracowac.
3. Mozliwe uszkodzenie wiazki elektrycznej doprowadzajacej prad do wtryskiwaczy.
4. Ostatecznosc to sam pompowtryskiwacz :-)
Silnik czasami szarpie, przerywa az zapala sie ESP i chodzi na 3 cylindry.
Wyczytalem na forach Passata, ze najczestszym problemem jest brak styku na pompowtryskiwaczu nr 1. Jak auto wystygnie, problem sie uspokaja do momentu zagrzania auta.
Dzisiaj nie mialem problemu - ucichlo. Jednak jutro jade to rozebrac, a powodow moze byc kilka.
1. Przede wszystkim wtyczki do pompowtryskiwaczy - trzeba przeczyscic i podoginac tak, zeby nie byly luzne styki.
2. Dowiedzialem sie, ze pompowtryskiwacze powinny byc regulowane mechanicznie co 100 tys. km, bo w przeciwnym przypadku moze byc taka sytuacja, ze albo na zimnym, lub na cieplym bedzie sie wlasnie tak dzialo, ze nie bedzie chcial poprawnie pracowac.
3. Mozliwe uszkodzenie wiazki elektrycznej doprowadzajacej prad do wtryskiwaczy.
4. Ostatecznosc to sam pompowtryskiwacz :-)
--
Pawel Kucharuk
Seat Alhambra 4-motion 1.9 TDI
--
Pawel Kucharuk
Seat Alhambra 4-motion 1.9 TDI
--