Liczba postów: 40
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
02-03-2012, 22:50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2012, 23:00 przez Adrian1974.)
Koledzy mam pytanko czy czeka mnie ponowna wymiana kompletnego sprzęgła razem z dwómasówką na obecny przejechałem 37 tys i zaczyna mi się ślizgać na 5 biegu jak dodaje gazu to obroty rosną a samochód bardzo delikatnie przyspiesza na innych biegach jest ok, i czy jestem w stanie sam to zrobić czy koniecznie na warsztat ostatni skasowli mnie 500 za wymianę i 1400 za sprzęgło tragiczne koszty na ponowny taki wydatek. Auto nie eksploatowne jest z lawetą czy ostrą jazdą i to mnie dziwi , że tak szybko padło.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
jedz do warsztatu gdzie robili i mysle ze powinni to zrobic przynajmniej jakos ulgowo bo napewno nie jest to normalne ze tak szybko padlo.
Malo info podajesz- kto jezdzi (bo moze jest drugi kierowca co nadmiernie trzyma noge na sprzegle) oraz jakie czesci skladowe byly zalozone. Wazne jest tez to jakie byly tez wczesniej bo jesli jest sachs a zalozyles inny zestaw to troszke moze sie roznic i tu bedzie przyczyna.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
Nie tyko ja tym autkiem jeżdze - a co do sprzęgła poprzedniego to był sachs a teraz jest lukas założony , ale przy takim przebiegu dwómasówka by poszła ? może tyko tarcza się wytarła od poprzedniej wymiany mineło 4 lata raczej ulgowo nie zrobią z tego co się pużniej dowiedziałem to partacze są konkretni a kasują ostro i do tego wymieniają części które są jeszcze ok aby naciągnąć klijenta.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
(03-03-2012, 16:03)Adrian1974 napisał(a): co do sprzęgła poprzedniego to był sachs a teraz jest lukas założony
Tu zapewne bedzie lezal problem. Chyba ze przy zakladaniu tarcze ufajdali czyms tlustym. Mi sie wydaje ze to wina czesci bo co obchodzi luka jak robi sachs czy inne firmy i na odwrót. Sachs sie nie pyta luka jak planuje robic sprzeglo i jakie ma miec parametry. Skoro to zamienne by mialo być to dlaczego w takim razie wiekszosc ludzi zajmujaca sie chipsowaniem Ci powie ze najwytrzymalsze seryjne sprzeglo robi sachs??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
Teraz nie wiem czy zamawiać sprzęgło przez serwis który będzie naprawiał czy kupić samemu np. z allegro czy z innego sklepu internetowego . A jak jest odnośnie tych dwómasówek jedni piszą że można zakładać jednomasowe i też będzie ok drudzy odradzają - jedno masowe jest troszke tańsze tyko czy skrzynia po jakimś czasie ni padnie - ja raczej jeżdzę spokojnie nie należe do piratów drogowych haha.
Liczba postów: 419
Liczba wątków: 14
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
zakładaj 1-mas . w wersji 90 KM jest fabrycznie jedno-mas .Choć w AFNach dwumas jest trwały
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
No u mnie nie był trwały liczyłem że więcej pojeżdzę na tym sprzęgle -właśnie ciekwią mnie opinie od nośnie różnicy tych kół i czy w warsztacie zechcą mi założyć 1 -mas choć to moja decyzja co ma być ewentualnie mogą nie dać gwarancji.
Liczba postów: 419
Liczba wątków: 14
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
zakładaj sztywne .poprawnie założone -poprawnie eksploatowane wytrzymuje nawet i pól miliona km
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
a wysprzęglik też trzeba zmieniać czy ten może zostać z 2-masy bo już mam takie dwa i oba są dobre