09-04-2019, 21:03
wesoł zrobiłem już tak wymienilem n75 bo juz padl kupiłem nowy ,został wymieniony zaworek zwrotny podcisnienia bo też juz puszczał powietrze w obie strony chodzi o ten czarno-bialy,kruciec na pompie uszczelniony bo latal jak wscielky ,grucha od sterowania lopatkami turbo tez nowa orginal ,a i przeplywka zamieniona na pitburga czy jakos tak bo u mnie siedziała bosha ale ona juz nie chciala wspolpracowac i okazalo sie ze ta pitburga pokazuje duzo lepiej nawet ponad 1000 tych jednostek ale kurcze jest taki myk ze czasem pokazuje tylko 500 z kawalkiem i jazda jest jak w trybie awaryjnym lub jakbym odpial przeplywke ,ale jak podczas tej jazdy gdy ona pokazuje te 500 z groszem i popuszcze gazu i wcisne do oporu lub nawet mniej to ciagnie jak wsciekly,kolega podpowiadal ze moze vacum sie nie wyrabia juz ale narazie mam brak dostepu aby sprawdzic vacum moze na dniach zobacze czy ona jest ok
A takie moje spostrzezenia ze po zaklejeniu króćca od vacum hamulce sie lekko poprawily.Jesli chodzi o dolot to szczleny a egr zostal wyczyszczony i sie nie przycina jak narazie
A takie moje spostrzezenia ze po zaklejeniu króćca od vacum hamulce sie lekko poprawily.Jesli chodzi o dolot to szczleny a egr zostal wyczyszczony i sie nie przycina jak narazie