06-11-2018, 15:19
Tu akurat raczej nie rozumiesz jak to działa. I tu nie ma znaczenia czy pokazuje 850 czy 1100 bo dawka paliwa jest taka sama. Wykastrowanie przeplywki ma skutki ujemne bo wtedy masz ilość paliwa po ciśnieniu a pamiętaj że powietrze ma różną gęstość zależna od temperatury. Czyli zimą auto będzie zrywnie i nie kopcić a latem będzie słabsze i podkapcac. Teraz zobacz pojechałem na tuning i Robert mi mówi jak chcesz to wylatuje. Nie widzi problemu bo cena ta sama. Ale gadałem z Fiodorem który u niego ogarnia mechanikę i przeróbki dolotów wydechów turbo. I pytam Fiodora wyciąć przeplywke? Mówi nie bo będziesz miał gorszy dół. Pytam go jak masz w swoich seatach? Nigdzie nie wycinałem a ma ponad 300 koni w Ibizie. Nic mu nie blokuje nie tamuje ta przeplywka. A z dolu ładnie wstaje turbo i nie ma mega różnic zima lato.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.