Witam.
Równie dobrze można jeszcze kilka obrotów zrobić ale to i tak nic nie zmieni, poza wyrzucaniem błędu przeładowania, wykonanie tylu obrotów nie dało prawidłowych wyników (przy tych mocnych skręceniach już praktycznie od 2tyś zaczyna przeładowywać, co będzie kończyło się częstymi przeładowaniami przy gwałtownych jazdach, górki, itp., a "odkręcenie" spowodowało, że znów "brakuje"), auto cały czas nie ciągnie do 2,5tyś., jakby nie patrzeć i dalsza regulacja też nic nie zmieni, na moje, auto nie będzie prawidłowo przyśpieszało, problem leży gdzie indziej niż w regulacji na moje. Proszę mi pokazać seryjne auto, które przyśpiesza poprawnie, a w grupie 008 poz.4 jest najniższą z wartości przy wartości przepłwyki wymaganej, wyższej od osiąganej w grupie 003 i niedoładowaniu w grupie 011. W tym konkretnym przypadku, w pierwszych log-ach, to co widać i co odczuwa autor (konieczność redukcji) auto zaczyna prawidłowo przyśpieszać dopiero od około 2,5tyś. obrotów, czyli w momencie wzrostu wartości poz.4 ponad poz.3 ale cały czas mniej niż poz.2 w grupie 008, a w grupie 003 wartość rzeczywista pokrywa się z wymaganą (czasem przekracza znacznie). Zastanawiam się czy wsad w ECU się nie rozjeżdża albo ktoś próbował coś majstrować aby poprawić dół.
Pozdrawiam
Równie dobrze można jeszcze kilka obrotów zrobić ale to i tak nic nie zmieni, poza wyrzucaniem błędu przeładowania, wykonanie tylu obrotów nie dało prawidłowych wyników (przy tych mocnych skręceniach już praktycznie od 2tyś zaczyna przeładowywać, co będzie kończyło się częstymi przeładowaniami przy gwałtownych jazdach, górki, itp., a "odkręcenie" spowodowało, że znów "brakuje"), auto cały czas nie ciągnie do 2,5tyś., jakby nie patrzeć i dalsza regulacja też nic nie zmieni, na moje, auto nie będzie prawidłowo przyśpieszało, problem leży gdzie indziej niż w regulacji na moje. Proszę mi pokazać seryjne auto, które przyśpiesza poprawnie, a w grupie 008 poz.4 jest najniższą z wartości przy wartości przepłwyki wymaganej, wyższej od osiąganej w grupie 003 i niedoładowaniu w grupie 011. W tym konkretnym przypadku, w pierwszych log-ach, to co widać i co odczuwa autor (konieczność redukcji) auto zaczyna prawidłowo przyśpieszać dopiero od około 2,5tyś. obrotów, czyli w momencie wzrostu wartości poz.4 ponad poz.3 ale cały czas mniej niż poz.2 w grupie 008, a w grupie 003 wartość rzeczywista pokrywa się z wymaganą (czasem przekracza znacznie). Zastanawiam się czy wsad w ECU się nie rozjeżdża albo ktoś próbował coś majstrować aby poprawić dół.
Pozdrawiam