No nie no. Dokładnie taki sam wykres logu 011 w passacie u kolegi po "rzekomej" chodź prawdziwej, regeneracji turbo. Ciśnie dopiero od ok 2.5k obr. I to słabo. Nie zdążyłem zrobić logów wszystkich tylko na szybko 011 wokół jednostki i BS 011. Co dziwne w ogóle nie było zmian w ciśnieniu. Chyba 940 lub 960 mbar. na OFF na ON nawet nie dochodziło do 1000. Egr - bez reakcji cały czas na ok 420 na postoju/jałowo (on/off). Tak jakby membrana była w nim walnienta chodź jak ściągam wężyk to wszystko szczelne. Teraz nie wiem czy ten szlachetny zaworek (akurat w Passat b6 105hp) jest jeden duży bloczek z wieloma wyjściami, nie domaga czy właśnie jak Wesoł pisze sztanga do regulacji.
Ten wykres u Ciebie... dokładnie jak w nim...
Poczekam jak się temat rozwinie.
Pozdrawiam
Ten wykres u Ciebie... dokładnie jak w nim...
Poczekam jak się temat rozwinie.
Pozdrawiam
Sharan 4motion AUY 115HP