13-04-2013, 20:50
Wesoł u mnie w okolicy to policzę na jednej ręce mechaników co mają tdi reszta benzyny a ci co mniej kasy mają zakładają LPG. W mieście i na krótkich odcinkach niestety tdi będzie wiecznie niedogrzany co zaowocuje większym spalaniem i fascynującym dźwiękiem zimnego tdi.Do tego niedoładowany aku zimą w pewnym momencie powie papa. Teraz koszty eksploatacji to jak kupisz z gazem to odchodzi koszt instalacji więc teoretycznie do przodu.Przy lpg masz dodatkowe koszty w postaci droższego przeglądu i jak by nie patrzył co jakiś czas albo przewody/cewki albo świece. W tdi z reguły wymieniamy częściej olej no i trzeba uważać na paliwo. No i teraz jak wlejemy lewą ropę to policzmy w pd koszty naprawy....... W sumie jak dbasz to jeden i drugi nie powinien sprawiać problemów. Różnica jest niestety w przypadku większych awarii na niekorzyść tdi.
był Sharan 2.8 lpg 4x4 2001
jest rrrumsterrr
do pracy jumper
jest rrrumsterrr
do pracy jumper