Ocena wątku:
  • 24 głosów - średnia: 2.71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ceny SGA z Niemiec prawdziwe przebiegi i realne ceny.
#31
nie mowie nie bo ja tez zakladam taki scenariusz ze i kilometry niszcza auto ale tez i lata. Ewentualne slady korozji nie beda spowodowane kilometrami a latami. Polowicznie ma sie sytuacja z tymi elementami w zawieszeniu i np tuleje gumowe moga pasc po 300 czy 400 tys ale tez moga pasc w aucie 12 letnim nawet nie po 200 tys km.
Co do przebiegu to mi glowieni chdzi o takie głupokowate pytania jakie dostaje na roznych forach z epo jakim przebiegu moze sie korba na wale urwac czy po ilu pada UPG. To sa pytania poprostu durnowate. Nie mozna sie tym sugerowac. Nie ma tak ze pompki po przelocie 200 tys km to juz złom bo padaja i przy 100 tys km czy nawet mniej i przy 500 tys jeszcze smigają. Te bajki z paliwem tez sie robia juz nieco smieszne. Za duzo aut naprawialem w życiu by mi wmawiac ze paliwo zniszczyło wtryski. Bo sie zaraz okaze ze w calej Polsce paliwo jest do luftu i juz nigdzi enie mozna zatankowac dobrze a niemieckie paliwo to takie super hiper dobre i tam w DE sie pompowtryski nie psują. Tam w serwisach to panuje bezrobocie. A mam kumpla w Norwegii i jak pogadalismy jakie tam rzeczy naprawiaja to ja sie za glowe łapałem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz








Wiadomości w tym wątku
RE: Ceny Sharan z Niemiec prawdziwe przebiegi i realne ceny. - przez wesol - 03-01-2013, 17:26

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości