Cudowny BRT.
Nowa przypadłość dla 2.0 BRT z którą jeszcze się nie spotkałem. Auto przyjechało na lawecie. Opis usterki zrobiło bumm i strzasznie zaczęło coś prać w silniku.
Okazało się że tym razem nie padł zabierak pompy oleju tylko kółko posrednie pompy oleju się odkręciło. Przy okazji urwało stopkę wału korbowego oraz sam wał pękł na pół.
Dziś udało mi sie zrobić przekładkę silnika.
Silnik ładnie odpalił i wszystko było ok do jazdy próbnej. Po osiągnięciu temp pow.70stp zapala sie kontrolka niskiego ciśnienia oleju podczas jazdy. O dziwo na wolnych obrotach przy temp. 80stp+ nic się nie dzieje dopóki nie zacznę mu robić tz.przygazówki do ok 2,5-3 tys obr. Gaszę silnik zapalam na nowo i znów wszystko ok.
Dziś już było póżno aby robic jakieś testy,sprawdzenia. W poniedziałek mam zamiar sprawdzić ciśnienie oleju,sitko w misce i wałek rozrządu.
Zabierak jest nowy , no chyba że częsci zew.w papie sa wyrobione.
Jeśli macie jakieś sugesteje to zapraszam do dyskusji tak aby w wtorek.ruszyc pełną parą. Pozdro.
Nowa przypadłość dla 2.0 BRT z którą jeszcze się nie spotkałem. Auto przyjechało na lawecie. Opis usterki zrobiło bumm i strzasznie zaczęło coś prać w silniku.
Okazało się że tym razem nie padł zabierak pompy oleju tylko kółko posrednie pompy oleju się odkręciło. Przy okazji urwało stopkę wału korbowego oraz sam wał pękł na pół.
Dziś udało mi sie zrobić przekładkę silnika.
Silnik ładnie odpalił i wszystko było ok do jazdy próbnej. Po osiągnięciu temp pow.70stp zapala sie kontrolka niskiego ciśnienia oleju podczas jazdy. O dziwo na wolnych obrotach przy temp. 80stp+ nic się nie dzieje dopóki nie zacznę mu robić tz.przygazówki do ok 2,5-3 tys obr. Gaszę silnik zapalam na nowo i znów wszystko ok.
Dziś już było póżno aby robic jakieś testy,sprawdzenia. W poniedziałek mam zamiar sprawdzić ciśnienie oleju,sitko w misce i wałek rozrządu.
Zabierak jest nowy , no chyba że częsci zew.w papie sa wyrobione.
Jeśli macie jakieś sugesteje to zapraszam do dyskusji tak aby w wtorek.ruszyc pełną parą. Pozdro.