24-04-2023, 22:45
1,9tdi - w sumie to nie pamiętam chwilowo oznaczenia literowego - potrzebuje 5-15 sekund by odpalić. Diagnoza u konkretnego fachowca wymienić oring pompek. Wymienione problem ustał na kilka miesięcy i powrót do kłopotów. Kolejna wizyta w serwisie i mamy diagnoże pt. "ostre krawędzie"... albo wymiana głowicy (kupić możesz w różnym stanie) lub tulejowanie gniazd wtryskiwaczy. Znalazłem również usługę regeneracji gniazd, która polega w głównej mierze na gruntownym ich wyczyszczeniu za pomocą odpowiednich frezów.
Ktoś wykonywał ten zabieg? Poleca konkretny zakład? Możliwe "problemy po"? Nie jest to jakoś strasznie droga usługa, ale dobrych kilka stówek za samo tulejowanie (jakieś 600-700zł), samo ściąganie głowicy, planowanie, składanie w całość, pewnie zbliży mnie w okolicę 1500zł. Jest to już jakiś pieniądz, ale szkoda mi pozbywać się Sharana bo mała ciężarówka z niego ze spalaniem niedużej osobówki
Ktoś coś?
Ktoś wykonywał ten zabieg? Poleca konkretny zakład? Możliwe "problemy po"? Nie jest to jakoś strasznie droga usługa, ale dobrych kilka stówek za samo tulejowanie (jakieś 600-700zł), samo ściąganie głowicy, planowanie, składanie w całość, pewnie zbliży mnie w okolicę 1500zł. Jest to już jakiś pieniądz, ale szkoda mi pozbywać się Sharana bo mała ciężarówka z niego ze spalaniem niedużej osobówki
Ktoś coś?