26-03-2023, 20:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-03-2023, 20:36 przez Łukasz12502.)
(26-03-2023, 17:15)wesol napisał(a): Wygląda na to że albo gdzieś kabloteka robi psikusa albo ten ecm. Niestety wymiana ecm to też I immo.
Kable to bym uwierzył bo w Caddy 2.0sdi PD miałem taki przypadek tylko odwrotnie to znaczy jak było ciepło, wręcz gorąco to przestawał chodzić na jeden cylinder.też kilku mechaników i nic, jakoś przez przypadek do tego doszedłem bo na ciepłym silniku otwarłem maskę i niechcący dotknołem wiązki i auto zgasło.to był strzał w dziesiątkę.kable w środku poprzecierane i jak robiło się ciepło, wiązka robiła się "miękka" i pod własnym ciężarem się wyginała w dół i przestawało łączyć.a tutaj to trochę inaczej jest bo jak chwilę pochodzi parametry książkowe więc na kable mi to nie wygląda. Poza tym mierząc oporności i przejścia w Caddy były wtedy anomalia a u mnie czy zimny czy ciepły pomiary bez zmian.Szukając informacji na temat mojego przypadku w sieci natknąłem się na temat "wygiętego korbowodu". Ale tu też nie do końca jak u mnie objawy bo jak jest powyżej 10-15 stopni Celsjusza objaw wogule nie występuje.a na wygiętym korbowodzie na zimnym silniku za każdym razem był problem aż do rozgrzania silnika. Także zagadka pozostaje nadal zagadką.