05-02-2023, 18:42
Hmm.dzięki za "kubeł zimniej wody" bo trochę już sam nie wiem co robić i może niepotrzebnie kombinuję jak koń pod górkę.
Wskazania temperatury z tego co ja widzę to dogrzewacz oczywiście nie działa i na postoju nie osiągnie 90stopni w obecnych temperaturach w okolicach zera stopni.ale podczas jazdy normalnie 90 stopni.co do logów to zadzwonię i zapytam żeby mi to udostępnił.mi przekazał aby tyle że na tym czwartym na zimnym korekta idzie na max a jak zacznie chodzić na cztery jest w normie jak na pozostałych.co do płynu to nic się z nim nie dzieje,stan jest taki jak w dniu kiedy go kupiłem a latem robiłem trasy po kilkaset kilometrów i nic się nie działo.co do filtra powietrza to zdjąłem rurę gumową tą za mapsensorem i odpaliłem wczoraj to nic nie dmuchało więc może to było moja pomyłka w sluchaniu.dzisiaj sam się poświęciłem i zdjąlem pokrywę zaworów i obejrzałem wałek i szklanki,nie widać jakiegoś większego zużycia niż na pozostałych..odłączyłem 4 pompowtrysk to chodził na 3 ale nie kopcił.no i odrazu kontrolka na desce od ESP.po podłączeniu tak samo tylko że kopci.więc wziąłem opalarke i grzałem okolice 4 pompowtrysku, szklanek i wałka przez kilka minut aż zrobiły się ciepłe,założyłem pokrywę i odpalam-5sekund i chodzi równiutko na 4 cylindry.ale to tylko takie moje spostrzeżenia dzisiejsze.oczywiscie mogę nagrać filmik i jutro zadzwonię jak to dokładnie z tymi logami tam było i dam znać.dziekuje bardzo za zainteresowanie i pomoc bo dla mnie też jest dziwne że po wizycie u mechanika dalej nic nie wiem bo to przecież nie rakieta NASA tylko 1.9tdi znany na każdym kontynencie.
Wskazania temperatury z tego co ja widzę to dogrzewacz oczywiście nie działa i na postoju nie osiągnie 90stopni w obecnych temperaturach w okolicach zera stopni.ale podczas jazdy normalnie 90 stopni.co do logów to zadzwonię i zapytam żeby mi to udostępnił.mi przekazał aby tyle że na tym czwartym na zimnym korekta idzie na max a jak zacznie chodzić na cztery jest w normie jak na pozostałych.co do płynu to nic się z nim nie dzieje,stan jest taki jak w dniu kiedy go kupiłem a latem robiłem trasy po kilkaset kilometrów i nic się nie działo.co do filtra powietrza to zdjąłem rurę gumową tą za mapsensorem i odpaliłem wczoraj to nic nie dmuchało więc może to było moja pomyłka w sluchaniu.dzisiaj sam się poświęciłem i zdjąlem pokrywę zaworów i obejrzałem wałek i szklanki,nie widać jakiegoś większego zużycia niż na pozostałych..odłączyłem 4 pompowtrysk to chodził na 3 ale nie kopcił.no i odrazu kontrolka na desce od ESP.po podłączeniu tak samo tylko że kopci.więc wziąłem opalarke i grzałem okolice 4 pompowtrysku, szklanek i wałka przez kilka minut aż zrobiły się ciepłe,założyłem pokrywę i odpalam-5sekund i chodzi równiutko na 4 cylindry.ale to tylko takie moje spostrzeżenia dzisiejsze.oczywiscie mogę nagrać filmik i jutro zadzwonię jak to dokładnie z tymi logami tam było i dam znać.dziekuje bardzo za zainteresowanie i pomoc bo dla mnie też jest dziwne że po wizycie u mechanika dalej nic nie wiem bo to przecież nie rakieta NASA tylko 1.9tdi znany na każdym kontynencie.