A czujnik temperatury jakie ma wskazania (silnik) ?
Tak po za tym to :
Nie wiemy jaki to mechanik Ci to robi.
Dobrze by jednak było abyś te super logi tych pompek pokazał stand 018-013-023.
Może by warto było podłzcyć paliwo prosto pod pompę tandemową aby wyeliminować ewentualne zapowietrzenie.
Nie wierzę w to aby ogarnięty mechanik tego nie zdiagnozował w krótkim czasie.
Sam piszesz że wali w filtr- Typowa usterka silnika PD -wałek rozrządu lub popychacze.
Jak się zachowuje płyn w zbiorniczku?.
Przedmuchy szabelka i korek?.
Jakie są wskazania pompowtrysków przez te właśnie 2-3 minuty co silnik kuleje???
My po prostu nic nie wiemy!!! Zmień mechanika i tyle!!!
Jaka sytuacja z rozrządem ? może byś wrzucił krótki log BS 01 grupe 4.
Nagraj jakiś krótki filmik jak to klekocze.
Temat na 100% do ogarnięcia w ciągu kilka chwil tylko jak na razie nie masz szczęscia do ogarniętego nie mówię mechanika , ale kogoś co się zna na rzeczy.
Tak po za tym to :
Nie wiemy jaki to mechanik Ci to robi.
Dobrze by jednak było abyś te super logi tych pompek pokazał stand 018-013-023.
Może by warto było podłzcyć paliwo prosto pod pompę tandemową aby wyeliminować ewentualne zapowietrzenie.
Nie wierzę w to aby ogarnięty mechanik tego nie zdiagnozował w krótkim czasie.
Sam piszesz że wali w filtr- Typowa usterka silnika PD -wałek rozrządu lub popychacze.
Jak się zachowuje płyn w zbiorniczku?.
Przedmuchy szabelka i korek?.
Jakie są wskazania pompowtrysków przez te właśnie 2-3 minuty co silnik kuleje???
My po prostu nic nie wiemy!!! Zmień mechanika i tyle!!!
Jaka sytuacja z rozrządem ? może byś wrzucił krótki log BS 01 grupe 4.
Nagraj jakiś krótki filmik jak to klekocze.
Temat na 100% do ogarnięcia w ciągu kilka chwil tylko jak na razie nie masz szczęscia do ogarniętego nie mówię mechanika , ale kogoś co się zna na rzeczy.