Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2022
Reputacja:
0
Witajcie, myślalem nad zmianą auta, od lat jeżdzę 4napędówkami (forester, outback) i wymyśliłem Volvo XC90 2,5T ale podaż słaba, a i takie coś jest mi nie potrzebne i nagle BAHhh! SGA - fajne pomyślałem! no i tu się zaczyna bo jednak chciałbym mieć jakąś namiastkę 4x4, automat, no i coś co to w miarę napędzi. Uściślając, w SGA znajdę coś w konfiguracji ponad 200Km, automat, 4motion?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jeśli mowa o autach 2000-2010 to albo 4x4 albo automat. Druga rzecz to w mocy 200 koni to był. Tylko 2.8v6.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
08-02-2022, 00:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2022, 00:34 przez wesol.)
A bo skrzynia do najmocniejszych nie należy. Jakoś kodowanie zrobili że do wyboru jest fwd, automat, 4x4. Nie ma miksów. 4x4 tylko z manuałem. Auto już statek daty i inne były priorytety. Tak jak podział mocowy silników tdi zawsze się śmiałem ze podstawowe to 115 potem 130 i 150. Szkoda ze nie 115, 120 i 125. Powinno być : 100, 150 i 200 lub coś w tym stylu. Po męski i tyle. Benzyny? Jakieś tam wolnossace 2.0 i 2.8 upchany na siłę oraz jeszcze jedyny w miarę sensowny 1.8t niestety tylko w wydaniu 150 koni. Dziwne bo były różne wersje 1.8t pomijając nowsze jednostki TSI. Jakoś podeszli do tego że sga to auto rodzinne, na zakupy i do przedszkola czy też na wakacje. Nuda i tyle.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Mówisz o sga z lat 1995-2000? Proszę cię miej litość.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.