21-11-2021, 13:10
Wymieniłem zawór N75 na nowy , problem z przeładowaniem rozwiązany, MAF po zaślepieniu zaworu EGR pokazuje duże różnice nie wiem czy to ma jakiś związek i czy te różnice mają jakieś znaczenie.
Auto jeździ zdecydowanie lepiej "od dołu" - zbiera się dynamiczniej, kompletnie przestało dymić.
Na starcie puszcza jednego czarnego bąka (zmieniłem mu dawkę startową na najwyższą więc może tak być), jak postoi dzień lub dłużej to oprócz czarnego jest trochę niebieskiego ale tylko raz na starcie i tylko za pierwszym razem ten niebieski. Może uszczelniacze zaworowe może uszczelki przy pompkach.
Nadal odpala na 2 razy, za pierwszym przekręceniem wg VAG kręci 150 rpm bardzo ciężko jakby miał zaraz zdechnąć, nie kręce go długo tylko po 2-3 sekundach wyłączam, wyjmuje kluczyk przekręcam 2 raz i odpala od razu prawie natychmiast. Nie wiem jak to naprawić, na ciepłym odpala bez problemu.
Wymienię olej , filtr oleju i paliwa na świeży i zobaczę czy to coś zmieni.
Logi po wymianie zaworu:
http://vaglogi.pl/log-003_011_U5g61K.html
Właściwy log zaczyna się od około TIME STAMP 13
Auto jeździ zdecydowanie lepiej "od dołu" - zbiera się dynamiczniej, kompletnie przestało dymić.
Na starcie puszcza jednego czarnego bąka (zmieniłem mu dawkę startową na najwyższą więc może tak być), jak postoi dzień lub dłużej to oprócz czarnego jest trochę niebieskiego ale tylko raz na starcie i tylko za pierwszym razem ten niebieski. Może uszczelniacze zaworowe może uszczelki przy pompkach.
Nadal odpala na 2 razy, za pierwszym przekręceniem wg VAG kręci 150 rpm bardzo ciężko jakby miał zaraz zdechnąć, nie kręce go długo tylko po 2-3 sekundach wyłączam, wyjmuje kluczyk przekręcam 2 raz i odpala od razu prawie natychmiast. Nie wiem jak to naprawić, na ciepłym odpala bez problemu.
Wymienię olej , filtr oleju i paliwa na świeży i zobaczę czy to coś zmieni.
Logi po wymianie zaworu:
http://vaglogi.pl/log-003_011_U5g61K.html
Właściwy log zaczyna się od około TIME STAMP 13