Ok w VAGu to jest pozycja Intake Air Temp czyli to czujnik zintergrowany .
Czujnik temp cieczy chłodzącej wiem gdzie jest i on działa poprawnie.
Zastanawiam się jak ten błędny odczyt temp z MAP senora wpływa na zachowanie auta ? Ma jakiś znaczący udział na odpalenie przy starcie ? A w trakcie pracy silnika ?
PS
już wiem, mój błąd : w VAGu ta pozycja opisana jest jako Intake Air Temp i to jest faktycznie odczyt ze zintegrowanego czujnika z ciśnieniem doładowania i oczywiste że po krótkiej jeździe może pokazywać wartości inne niż temp powietrza na zewnątrz
czujnika temp zewnętrznej nie mam bo nie mam pełnego FISa, problem się rozwiązał :-)
Czujnik temp cieczy chłodzącej wiem gdzie jest i on działa poprawnie.
Zastanawiam się jak ten błędny odczyt temp z MAP senora wpływa na zachowanie auta ? Ma jakiś znaczący udział na odpalenie przy starcie ? A w trakcie pracy silnika ?
PS
już wiem, mój błąd : w VAGu ta pozycja opisana jest jako Intake Air Temp i to jest faktycznie odczyt ze zintegrowanego czujnika z ciśnieniem doładowania i oczywiste że po krótkiej jeździe może pokazywać wartości inne niż temp powietrza na zewnątrz
czujnika temp zewnętrznej nie mam bo nie mam pełnego FISa, problem się rozwiązał :-)