Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1.9 ANU bez VNT z bypasem N75 prośbą o analizę logow
#6
Ok w VAGu to jest pozycja Intake Air Temp czyli to czujnik zintergrowany .

Czujnik temp cieczy chłodzącej wiem gdzie jest i on działa poprawnie.

Zastanawiam się jak ten błędny odczyt temp z MAP senora wpływa na zachowanie auta ? Ma jakiś znaczący udział na odpalenie przy starcie ? A w trakcie pracy silnika ?


PS
już wiem, mój błąd : w VAGu ta pozycja opisana jest jako Intake Air Temp i to jest faktycznie odczyt ze zintegrowanego czujnika z ciśnieniem doładowania i oczywiste że po krótkiej jeździe może pokazywać wartości inne niż temp powietrza na zewnątrz BlushRolleyes
czujnika temp zewnętrznej nie mam bo nie mam pełnego FISa, problem się rozwiązał :-)
Odpowiedz








Wiadomości w tym wątku
RE: 1.9 ANU bez VNT z bypasem N75 prośbą o analizę logow - przez Drulw - 14-11-2021, 23:46

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  BVK - zregenerowana turbina - analiza logów DanielWroclaw 35 6,114 14-10-2023, 18:54
Ostatni post: wesol
  analiza logów afn 99r. MelGrzybson 0 1,787 20-06-2016, 09:41
Ostatni post: MelGrzybson
  Prośba o foty chłodnic. kmach77 8 4,107 01-02-2015, 16:50
Ostatni post: wesol
  prośba o poradę i ocene Bip-ów glajcor 10 5,771 28-01-2014, 22:01
Ostatni post: glajcor
Question Zimowa eksploatacja akumulatora - prośba o fachową poradę Czerwony 25 12,385 25-01-2014, 15:16
Ostatni post: wesol
  Prośba o ocene pompowtrysków bescon 2 2,557 30-05-2013, 07:54
Ostatni post: wesol
  Prośba o identyfikację wtyczki. robercikgalaxy 3 2,554 10-05-2013, 11:34
Ostatni post: moherydz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości