14-11-2021, 15:18
w między czasie wkurzało mnie dość spore dymienie przez dłuższy czas po odpaleniu, wg wskazówek które zamieszczałeś na forach zaślepiłem wężyk idący do EGRa , problem zniknął od ręki, nie dość że w ogóle nie dymi to stał się żwawszy na niskich biegach wszystko zgodnie z oczekiwaniami
Nadal mam problem z odpaleniem jak dłużej postoi i jest zimny. Wygląda to tak że przy pierwszym pokręceniu kręcę nim przez 3-4 sekundy, nie zapala, wyłączam zapłon, przekręcam kluczyk zostawiam tak na 5-10 sekund i drugie kręcenie silnika odpala od strzała. Podejrzewałem świece, wszystkie demontowałm i sprawdzałem miernikiem - sprawne, podpinałem pod aku - wszystkie grzeją.
Zmieniłem dawkę startową w VAG kanał 005 na większą i czas grzania świec na dłuższy. Efekt mizerny ale przeglądając VAGa widzę temp zewnętrza pokazuje 26 stopni C gdzie na zewnątrz 7 stopni. Zatem czujnik powietrza zewenętrznego szwankuje. Czy w Ford Galaxy 2003 VGR 1 jest on zintegrowany z przepływomierzem czy jest osobny ?
Nadal mam problem z odpaleniem jak dłużej postoi i jest zimny. Wygląda to tak że przy pierwszym pokręceniu kręcę nim przez 3-4 sekundy, nie zapala, wyłączam zapłon, przekręcam kluczyk zostawiam tak na 5-10 sekund i drugie kręcenie silnika odpala od strzała. Podejrzewałem świece, wszystkie demontowałm i sprawdzałem miernikiem - sprawne, podpinałem pod aku - wszystkie grzeją.
Zmieniłem dawkę startową w VAG kanał 005 na większą i czas grzania świec na dłuższy. Efekt mizerny ale przeglądając VAGa widzę temp zewnętrza pokazuje 26 stopni C gdzie na zewnątrz 7 stopni. Zatem czujnik powietrza zewenętrznego szwankuje. Czy w Ford Galaxy 2003 VGR 1 jest on zintegrowany z przepływomierzem czy jest osobny ?