Mam auto z silnikiem 90km ANU bez zmiennej geometrii, wpada od kilku dni w tryb awaryjny, po logach widzę że przwladowuje. Połączyłem oba wężyki od turba ze sobą pomijając zawór N75.
Prosze o analizę i potwierdzenie że padł napewno N75.
Logi przed zrobieniem bypassa
003 011 http://vaglogi.pl/log-003_011_3xMduVH.html
008 0010 http://vaglogi.pl/log-008_010_r5k23Vi.html
Log po zrobieniu bypasa:
http://vaglogi.pl/log-003_010_011_7Uns2k.html
Dodam że wężyki są szczelne, sprawdzane strzykawka, jak podaje ciśnienie na gruszkę to sztanga bez problemu się rusza po 2 cm i gruszka trzyma ciśnienie. Ręcznie nie da rady jej przesunąć.
Zanim padło turbo nie czułem żeby był mulowaty od startu. Ogólnie ciężko pali na zimnym ale to inny problem.
Prosze o analizę i potwierdzenie że padł napewno N75.
Logi przed zrobieniem bypassa
003 011 http://vaglogi.pl/log-003_011_3xMduVH.html
008 0010 http://vaglogi.pl/log-008_010_r5k23Vi.html
Log po zrobieniu bypasa:
http://vaglogi.pl/log-003_010_011_7Uns2k.html
Dodam że wężyki są szczelne, sprawdzane strzykawka, jak podaje ciśnienie na gruszkę to sztanga bez problemu się rusza po 2 cm i gruszka trzyma ciśnienie. Ręcznie nie da rady jej przesunąć.
Zanim padło turbo nie czułem żeby był mulowaty od startu. Ogólnie ciężko pali na zimnym ale to inny problem.